ورزشی

پسرم را بردار، ۱۰ امتیاز بگیر!

داود مهابادی درباره پرونده فساد اخیر در فوتبال ایران که با پایان کار خداداد افشاریان و سهیل مهدی در فوتبال همراه بود، گفت: متاسفانه این اتفاقات قابل کتمان نیست و خیلی بد است که مورد توجه قرار گرفته است. از عوامل اجرایی فدراسیون». در دهه های اخیر شاهد ورود افرادی بوده ایم که به نوعی «سرپرست» هستند و اعضای باند خود را در تیم ها جابه جا می کنند.

وی ادامه داد: این افراد گاهی نتیجه می گیرند و بعد مشخص می شود که این موفقیت نتیجه کار غیر فنی بوده است. برخی از این افراد فوتبالیست یا فعالان رسانه ای بوده اند که ذهنیت مردم را نسبت به جامعه روزنامه نگاری خراب کرده اند. ورزش باید سالم ترین بخش جامعه باشد. متأسفانه اتفاقات زیادی افتاده که هیچ کس به آن رسیدگی نکرده و از کنترل ما خارج شده است.

سرمربی فجارسپاسی در فصل ۱۳۹۷-۱۳۹۷ در پاسخ به این سوال که آیا در این فصل (همان سال صعود مس رفسنجان به لیگ برتر) به بازیکنان تیمش پیشنهاد تبانی داده شد، گفت: دو یا سه بازیکن فجر گفتند. که با آنها تماس گرفته شده و پیشنهاد تبانی داده شده و خودشان این موضوع را به من اطلاع دادند.

مهابادی درباره شرایط فجرسپاسی در فصلی که این زمزمه ها مطرح شد به تسنیم گفت: در نیم فصل اول پیشتاز بودیم اما یکدفعه دیدیم چند بازیکن پایشان را گرفتند و برخی از آنها به خدمتشان پایان دادند. اتفاقات غیرعادی بود

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی نکردن این بازیکنان می تواند به پیشنهادات آنها مربوط باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: بعید نیست اما من متهمی به کسی نمی کنم. نمی خواهم اتفاقات آن سال را موشکافی کنم، اما همان سالی بود که بازیکنان یک تیم در بازی برگشت مقابل یک تیم اعتصاب کردند یا اصلا مقابل تیم دیگری بازی نکردند.

سرمربی تیم فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا داوران پیشنهاد پرداخت پول و تغییر نتیجه را داشتند، گفت: چند سال پیش داوری به من گفت; “اگر پسر من را به عنوان یکی از بازیکنان زیر ۲۳ سال خود انتخاب کنید، من ۱۰ امتیاز را برای تیم خود تضمین می کنم”! من هم بلافاصله این بازیکن را ترک کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا