محیط زیست

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل، سنجش کیفیت هوای امروز – سه شنبه یازدهم فروردین ماه – در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه پاسداران با شاخص ۱۵۴ در وضعیت ناسالم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوای امروز در ایستگاه های اسلامشهر با شاخص ۱۱۶، باغستان شهریار با شاخص ۱۱۲، پارک شکوفه تهران با شاخص ۱۰۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۰۲، رباط کریم با شاخص ۱۳۲. ، سلامت با شاخص ۱۲۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۱۱ شهیار با شاخص ۱۰۳، قرچک با شاخص ۱۳۲ در هوای ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) قرار دارد.

در همین راستا دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه های بزرگراهی منطقه ۱۴ محلاتی با شاخص ۵۱، امام خمینی (ره) با شاخص ۶۹، پارک رازی با شاخص ۶۴، پاکدشت با شاخص ۶۱، فردیس با شاخص شاخص ۸۴، پونک با شاخص ۵۱، پیریضیه در منطقه ۱۳ با شاخص ۸۷، پیشوا با شاخص ۸۲، دانشگاه تهران با شاخص ۷۷، دماوند با شاخص ۶۵، ژئوفیزیک با شاخص ۶۳، در هوای سالم قرار دارند. رنگ زرد).

همچنین ایستگاه های ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۸۸، سرخهسار با شاخص ۵۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۵، شریف منطقه دو با شاخص ۹۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۸۱، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۴، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۷۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۷، فرمانداری شهرری با شاخص ۹۲، منطقه گلبرگ با شاخص ۶۱، لواسانات با شاخص ۹۹، منطقه مسعودیه ۱۵ با شاخص ۵۷، ملارد با شاخص ۸۹، منطقه ۱۵ با شاخص ۸۰، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۵ و ورامین با شاخص ۷۴ به ثبت رسیدند. موقعیت آب و هوای امن (زرد).

به این ترتیب ایستگاه آتی ساز با شاخص ۴۶، چشمه با شاخص ۴۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۰، علم و صنعت با شاخص ۳۲، قدس با شاخص ۴۹ و وردورد منطقه ۲۲. با شاخص ۴۲ در موقعیت هوای پاک (سبز) قرار دارند.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا