طلا و ارز

پیش ‌بینی قیمت دلار 27 اردیبهشت 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار روز چهارشنبه یک پله سقوط کرد و در کریدور پنجم ۲۵۰ تومان کاهش یافت. برخی از کارشناسان اقتصادی پیش‌بینی کرده بودند که اگر دلار از مرحله پایانی کریدور مذکور عبور کند، حاشیه امن را شکسته و در مسیر نزولی قرار خواهد گرفت.



به گزارش افق میهن، در پنجمین روز معاملاتی هفته، قیمت دلار ۲۵۰ تومان کاهش یافت و به کریدور کانال هشتم ۵۰ هزار تومان بازگشت. روند نزولی قیمت دلار در بازار یکسان ارز علاوه بر تزریق ارز از سوی سیاستگذاران، ممکن است ناشی از کاهش ریسک های سیاسی نیز باشد.

آیا کاهش قیمت دلار ادامه خواهد داشت؟

تحلیلگران بازار ارز دلار را عامل مهمی برای کاهش قیمت می دانند و می گویند: اسکناس آمریکایی در روزهای اخیر به کف قیمت رسیده است و فشار زیادی را به بازار برای کاهش قیمت وارد کرده است. آنها معتقدند بازگشت دلار به سطح هشتم کریدور ۵۰ هزار تومانی، ریتم نزولی بازار ارز را تسریع می کند و احتمال اصلاح بیشتر قیمت وجود دارد.

برخی از معامله گران معتقدند بخشی از کاهش قیمت دلار می تواند ناشی از تقاضا در بازار خودرو باشد و می گویند سرکوب یک بازار در سایر بازارها تاثیرگذار خواهد بود.

درهم آماده بازگشت به کانال ۱۵۰۰۰ تومان است

قیمت درهم در روز چهارشنبه ۱۶۰۰۰ ۱۲۰ تومان معامله شد و ۷۰ تومان کاهش یافت. قیمت تتر نیز ۵۹ هزار و ۴۰۰ تومان بود و ۵۰ تومان کاهش یافت.

پوند انگلیس با قیمت ۷۴ هزار و ۵۱۰ تومان بسته شد و یورو با ۸۰ تومان کاهش با قیمت ۶۳ هزار و ۹۳۰ تومان معامله شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا