طلا و ارز

پیش ‌بینی قیمت دلار 30 اردیبهشت 1403

به گزارش افق میهن:



قیمت دلار در اولین روز هفته ۱۰۰۰ تومان کاهش یافت



قیمت دلار روز شنبه هزار تومان کاهش یافت و در کریدور پنجم یک پله سقوط کرد. کاهش تدریجی دلار طی چند روز گذشته معامله گران را برای فروش عجله کرده است. تحلیلگران اقتصادی معتقدند طبقه بعدی دلار نیمی از کریدور ۵۰ هزار تومانی خواهد بود.



به گزارش افق میهن، در اولین روز هفته قیمت دلار با کاهش هزار تومانی در کریدور پنجم کاهش یافت و در سطح چهارم کانال هفتم از کریدور پنجم معامله شد. تحلیل بازار فارکس حاکی از آن است که فشار فروش در صبح شنبه بالا بود، اما برخی شایعات حاکی از افزایش تقاضا در پایان روز اول هفته است.

قیمت تتر سیگنال نزولی به دلار داد

تحلیلگران اقتصادی معتقدند اگر سیاستگذاران تلاش نکنند قیمت دلار به راحتی وارد کریدور بالاتر خواهد شد. با این وجود، به نظر می رسد سیگنال اصلی نزولی از قیمت تتر و کاهش قیمت درهم به بازار ارز رسیده و به سیاست گذاران کمک کند.

برخی از معامله گران دلیل عدم افزایش قیمت دلار را عرضه زیاد ارز در بازار و تامین نقدینگی ریالی بازارساز با نرخ روز بازار می دانند. آنها معتقدند چپ سیاسی پر شده است و در کنار آن بازارساز از نوسانات چند روز اخیر سود خوبی به دست آورده است. کارشناسان اقتصادی کاهش نوسانات را با کاهش ناگهانی قیمت دلار در هفته آینده پیش بینی می کنند.

قیمت تتر ۵۷۰۰۰ تومان بود

درهم روز شنبه کانال ۱۶ هزار تومان را از دست داد و با افت ۲۰۰ تومانی به قیمت ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. تتر ۵۷ هزار و ۷۰۰ تومان بود و ۳۰۰ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش یافت.

قیمت پوند انگلیس با ۱۵۰۰ تومان کاهش در کانال ۷۲ هزار و ۷۶۰ تومان معامله شد و یورو نیز با ۱۰۰۰ تومان کاهش به ۶۲ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا