طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 25 بهمن 1402

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در چهارمین روز هفته با دو روند متفاوت باز شد. قیمت طلا افزایش یافت و سکه نیز با تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی معامله شد. اما بعدازظهر سه شنبه کاهش ۱۲ دلاری قیمت های جهانی باعث روند نزولی در بازار طلا شد.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه سه شنبه ۲۴ بهمن در یک روند متعادل باز نشد. قیمت سکه کاهش یافت و طلا با افزایش قیمت دلار همراه شد. این روند تا بعدازظهر روز سه شنبه ادامه داشت، اما کاهش تقریباً ۱۲ دلاری قیمت جهانی طلا نیز روند نزولی را در بازار داخلی طلا ایجاد کرد و منجر به کاهش بیشتر قیمت سکه شد.

اسکرین شات 13 فوریه 2024 در 5:40:22 ب.ظ

معامله گران بازار فلز زرد محدوده قیمتی فعلی در بازار طلا و سکه را مناطق باثبات می دانند و حرکت قیمت در این مناطق را برای بازار طلا در روزهای باقی مانده از هفته جاری پیش بینی می کنند.

شایان ذکر است در زمان نگارش این مطلب قیمت جهانی طلا با کاهشی نزدیک به ۱۲ دلار به انتهای کانال دو هزار دلاری رسیده و با قیمت دلار ۲۰۰۷ معامله می شود.

سکه بهار پرچمدار بیشترین کاهش قیمت

سکه امامی روز سه شنبه با ۹۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۳۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان معامله شد. سکه بهار ۲۰۵ هزار تومان با قیمت ۳۰ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه ۱۰۰ هزار تومان سقوط کرد و در انتهای کانال ۱۸ میلیونی معامله شد.

حباب ربع سکه گسترش یافت

قیمت طلا در روز سه شنبه ۲۴ بهمن نزولی بود. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۲۹ هزار تومانی، ۱۱ میلیون و ۸۷۹ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با پنج هزار تومان کاهش دو میلیون و ۷۴۴ هزار تومان معامله شد. قیمت طلای مستعمل به دو میلیون و ۷۰۷ هزار تومان رسید.

روز سه‌شنبه، حباب خانواده سکه در تمام فصل‌ها به جز یک چهارم کمتر بود. حباب سکه امامی ۵۶ هزار تومان، سکه بهار ۱۲۹ هزار تومان، نیم سکه ۷۴ هزار تومان و سکه گرمی ۹۴ هزار تومان کاهش یافت. حباب ربع سکه ۱۳ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا