ارزهای دیجیتال

چالش یک شرکت برجسته تولید ماینر با کاهش 50 درصدی فروش

به گزارش افق میهن:




پس از کاهش ۴۸ درصدی فروش، کنان با چالش های بزرگی مواجه شد.



به گزارش افق میهن، کنان، تولیدکننده پیشرو ماینر بیت کوین، گزارش داد که فروش تجهیزات ماینینگ خود در سه ماهه گذشته ۴۸ درصد کاهش یافته است. گزارش درآمد سه ماهه سوم این شرکت چینی (بخشی از سه ماهه سوم مالی آن) که در روز سه‌شنبه منتشر شد، تصویر تیره‌ای از وضعیت مالی آن در میان یک محیط چالش برانگیز بازار ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند.

در سه ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳، کانان تنها ۳۳ میلیون دلار درآمد داشت. این رقم نشان دهنده کاهش قابل توجهی از ۷۳.۹ میلیون دلار در سه ماهه دوم (سه ماهه دوم تقویم مالی) و به ویژه از ۱۴۵.۵ میلیون دلار در مدت مشابه سال گذشته است که بخش بزرگی از این درآمدهای ثبت شده از محل فروش این محصول بوده است. تجهیزات معدن آوالون شرکت به دست آورد.

با وجود تلاش‌ها برای کاهش قیمت دستگاه‌ها، Canon در تلاش برای جذب تقاضای جدید است. با توجه به رقابت شدید قیمتی از یک سو و کاهش قدرت خرید متقاضیان از سوی دیگر، این شرکت با چالش های زیادی مواجه است.

واکنش کنعان به رکود بازار

برای مقابله با رکود بازار، کنان در حال بررسی همکاری در بخش معدن است و به طور مداوم به دنبال یافتن فرصت های تجاری جدید، حتی در شرایط دشوار بازار است.

صنعت کریپتو از ابتدای سال گذشته با کاهش درآمد و فعالیت کاربران مواجه بوده است، به ویژه به دلیل افزایش نرخ بهره. این وضعیت دشوار منجر به ورشکستگی شرکت‌های بزرگ وام‌دهنده کریپتو، صرافی‌ها و شرکت‌های استخراج شده است. حتی شرکت هایی که از این شرایط جان سالم به در برده اند، اغلب مجبور به اخراج و اخراج گسترده شده اند.

عملکرد مقایسه ای شرکت های معدنی

جیمز جین چنگ، مدیر مالی کانان، این کاهش چشمگیر را به تعلیق فعالیت شرکت در قزاقستان به دلیل سیاست های محلی جدید و ورشکستگی طرف آمریکایی نسبت داد.

علی‌رغم این چالش‌ها، نانگ ژانگ، رئیس و مدیر عامل Kanan همچنان نسبت به آینده شرکت خود خوشبین است. وی بر توسعه فعال زیرساخت های معدنی این شرکت از طریق پروژه های آزمایشی در آمریکای شمالی و جنوبی تاکید کرد.

ژانگ به چشم‌انداز بلندمدت سیستم بیت‌کوین اعتقاد دارد و مطمئن است که تجربه این شرکت به آنها کمک می‌کند تا در این دوران پرتلاطم حرکت کنند و از رشد قیمت بیت‌کوین در آینده بهره ببرند. فشار مالی بر Canan در زیان خالص ۸۰.۱ میلیون دلاری سه ماهه سوم آن منعکس شده است که عمدتاً به دلیل کاهش ۵۳.۹ میلیون دلاری موجودی شرکت است.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا