خودرو

​کاهش ۴۰ درصدی زمان تعمیرات در نمایندگی‌ها/ ۹۰ درصد از خودروها در روز پذیرش ترخیص شدند


آنچه دیگران می خوانند:

مدیر پروژه پروژه خدمات و کمک های نوروزی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: در طرح نوروزی امسال با برنامه ریزی دقیق و اجرای کامل، موفق به ثبت رکوردهای جدید و چشمگیر برای افزایش رضایت مشتریان شدیم. به گونه ای که حدود ۹۰ درصد خودروهای پذیرفته شده در نمایندگی های مجاز در همان روز اعزام و تحویل مشتریان شدند و میانگین زمان تعمیر در نمایندگی ها از ۱۴ ساعت به ۸.۵ ساعت افزایش یافت که نسبت به سال قبل ۴۰ درصد کاهش داشته است.

رسول رمضانی ادامه داد: در برنامه امسال تعداد خودروهای متوقف و مورد انتظار برای تحویل قطعات به ترتیب ۷۶ و ۸۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی به کاهش چشمگیر تعداد خودروهای متوقف و مورد انتظار و همچنین کاهش زمان تعمیرات اشاره کرد و گفت: پیش بینی تحویل قطعات ضروری و تحویل آنها از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ و همچنین ارسال زودهنگام قطعات به نمایندگی های کشیک یکی از دلایل این موفقیت است، همچنین با توجه به ایام تعطیل، تمهیدات لجستیکی لازم برای تحویل و تحویل فوری قطعات از قبل اندیشیده شده است تا خودرویی در محل باقی نماند. فروشندگان در این دوره

رمضانی افزود: در نوروز امسال ارائه خدمات گارانتی به مشتریان در نمایندگی های ایران خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته است که نشان دهنده وفاداری مشتریان به گروه صنعتی ایران خودرو حتی پس از اتمام دوره گارانتی است. .

وی در خصوص میانگین زمان انتظار برای دریافت کمک، با اشاره به ثبت رکورد جدید تصریح کرد: این رقم در نوروز امسال به ۲۱ دقیقه و ۱۹ ثانیه رسید. این بدان معناست که امدادگران توانستند ۱۲ درصد زودتر از سال گذشته به محلی برسند که مشتریان درخواست کمک کردند. ضمناً هزینه رفت و آمد رفت و آمد به خدمات مددکاری بالینی برای هموطنانی که تعمیرات خودرو آنها در محل انجام می شد رایگان بود.

رمضانی یادآور شد: در تمامی روزهای اجرای طرح، مدیران ارشد و کارشناسان ستاد آیساک به صورت ویژه در مجموعه حضور داشتند تا علاوه بر ارتباط مستمر با مدیران دفاتر منطقه ای سراسر کشور، روند پشتیبانی مشتریان را تسریع بخشند. در مورد حسن اجرای پروژه و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند، نظارت و تایید شده است.

لازم به ذکر است که شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان، در مجموع به ۳۸۰۳ خودرو از سایر خودروسازان کشور از حمل و نقل تا پشتیبانی بالینی خدمات ارائه کرده است.

در این پروژه بیش از شش هزار نفر در شبکه خدمات مشتریان ایران خودرو شامل ۳۰۰ نمایندگی و ۳۰۰ فروشگاه مجاز مشغول به کار بودند. همچنین ۲۸۰۰ تیم شیفتی از ناوگان آمبولانس ایران با آمادگی کامل عملیاتی خدمات خود را به هموطنان ارائه کردند.

نمایندگی های کشیک پروژه به صورت تک شیفت، دو شیفت و برای اولین بار ۶ نمایندگی ویژه پذیرش افطار تا سحر در شهرهای تهران، قم، شیراز، اصفهان، مشهد و اهواز فعالیت کردند. این طرح پس از ۱۷ شبانه روز تلاش مستمر توسط مدیران ارشد و کارکنان خدمات مشتریان ایران خودرو در روز چهاردهم اجرا خواهد شد. فروردین ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا