ارزهای دیجیتال

کسب درآمد با تون کوین در تلگرام امکان پذیر است؟

به گزارش ایران تحلیل، پیام رسان تلگرام سالهاست که به عنوان یکی از اساسی ترین شبکه های ارتباط اجتماعی شناخته می شود. این شبکه در سال های اخیر به دلایل مختلف در چندین نوبت مورد توجه نهادهای دولتی و نظارتی قرار گرفته است. کاربرد گسترده این شبکه پیام رسان باعث برتری نسبی آن نسبت به رقبای خود شد و به همین دلیل از همان ابتدا جایگاه قدرتمندی در بین مخاطبان و کاربران به دست آورد.

تلگرام در جدیدترین آپدیت خود، ویژگی های جدیدی را مختص اپراتورهای تجاری و کسب و کارهای مجازی معرفی کرده است. از سوی دیگر مدتی است که خبر کسب درآمد در تلگرام مورد توجه عموم قرار گرفته است. در این گزارش به معرفی ویژگی های جدید تلگرام و نحوه کسب درآمد با آن می پردازیم.

تلگرام یکی از پردانلودترین اپلیکیشن ها در سراسر جهان است

همانطور که قبلا ذکر شد، تلگرام از همان ابتدا توانست برتری نسبی خود را نسبت به سایر پیام رسان ها نشان دهد. با گذشت سالها، تعداد کاربران فعال این شبکه همچنان رو به افزایش بوده است. بیانیه ماه ژوئن سال گذشته تلگرام اعلام کرد که به ۷۰۰ میلیون کاربر فعال رسیده است.

در گذشته، تلگرام با افزودن قابلیت ایجاد ربات های مختلف، کار را برای همه آسان می کرد. کاربران تجاری به طور گسترده از این شبکه پیام رسان استفاده کرده اند، اما ساخت ربات تلگرام برای مدیریت بهتر آن نیاز به کدنویسی دارد. به روز رسانی جدید جزئیات جالبی را به ساختار خود اضافه می کند تا این موارد را تسهیل کند.

برای استفاده از این ویژگی ها، نیاز به دانش عمیق تری از این ساختار دارید. با آپدیت جدید تلگرام، هرکسی می تواند بدون برنامه نویسی یا فرآیندهای پیچیده کسب و کار خود را راه اندازی کند و کسب درآمد کند.

چگونه با آپدیت جدید تلگرام کسب درآمد کنیم؟

مدل های مختلف مورد استفاده همه. اما اخیراً تلگرام امکان درآمدزایی با استفاده از ارز دیجیتال TON را آشکار کرده است. یعنی با تبلیغات، کاربران می توانند از این ارز دیجیتال برای کاربران عادی کسب درآمد کنند. این یک روش یا استراتژی جدید برای کسب درآمد برای کاربران است.

SOUND چیست؟

مدت ها پیش، تلگرام پروژه ای را آغاز کرد که در آن از ارز دیجیتال TON یا Ton Coin پشتیبانی می کرد. تلگرام از همان سال ها به دنبال عرضه عمومی این ارز رمزنگاری بر روی پلتفرم این پیام رسان بوده است. این طرح امروزه بسیار محبوب است. مزایای استفاده از این ارز دیجیتال آنقدر زیاد بود که مدیران و اپراتورهای تلگرام از آن استقبال کردند. کارمزد پایین و سرعت بالای تراکنش کاربران بسیاری را به خود جذب کرد. این ارز دیجیتال به عنوان یک گزینه جذاب برای استفاده درون برنامه ای مورد استفاده قرار گرفت.

با استفاده از TonCoin، مدیران و کاربران سطح بالایی از نظارت بر تبلیغات را دریافت می کنند. شما کنترل کاملی بر میزان تبلیغات دارید و تا حد زیادی می توانید هزینه ها را کنترل کنید. این ویژگی‌های مدیریتی به مدیران گروه‌های تجاری و کانال‌ها توانایی هدف‌یابی دقیق‌تر را می‌دهد.

از طرفی تلگرام برای مدیران برای تشویق به استفاده از این استراتژی برای کسب درآمد پاداشی در نظر گرفته است. شما می توانید تا ۵۰ درصد از درآمد خود را به عنوان پاداش حساب کنید. این خبر بسیار هیجان انگیز برای مدیران و اپراتورهای کانال های مختلف تلگرام است. با توجه به بازدیدهای متعدد از تلگرام و رشد مخاطبان فعال می توانند درآمد بالایی در این زمینه کسب کنند.

برنامه استراتژیک برای حفظ ثبات Toncoin

سرمایه گذاری تلگرام در تون کوین و برنامه ریزی بلندمدت برای تغییر ساختار این پیام رسان نیازمند اتخاذ تدابیر پیشگیرانه است. این استراتژی پیشگیرانه برای مقابله با از دست دادن ارزش TonCoin در نظر گرفته شده است. توزیع عادلانه و محدود این ارز دیجیتال تنها یکی از اهرم های کنترل و حفظ این ارزش است.

به این ترتیب می توان چشم انداز روشنی برای این ارز و روش ها و مدل های تجاری موجود در تلگرام ارائه داد. به نظر می رسد شرکت های مجازی ساکن در اکوسیستم تلگرام در آینده ای نه چندان دور به رشد کسب و کار و کسب درآمد کمک کنند.

می توان گفت پیام رسان تلگرام به دور از تمامی حواشی و مشکلاتی که خارج از حوزه فناوری است، توانسته است گام های استواری در جهت تحکیم پایه های خود بردارد و جهش بزرگی برای پرداختن به انواع و اقسام برای تسخیر بازارهای آینده داشته باشد. .

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال و اخبار استارت آپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اصلی ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: کار مداوم در زمینه های نوظهور می تواند خطرات زیادی را به همراه داشته باشد. بنابراین ایران تحلیل هیچ پیشنهادی در زمینه فعالیت و کسب درآمد در بازارها و حوزه های نوظهور ارائه نمی دهد و رعایت کامل قوانین و مقررات کشور را نیز الزامی می داند.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا