اخبار اقتصاد ایران

کشف ۴ دستگاه فلزیاب،۲ دستگاه کوئل قاچاق و دستگیری 4 نفر در رشت

معامله ای که با ورود به موقع پلیس شکست خورد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۴ دستگاه فلزیاب، ۲ عدد کلاف قاچاق و لوازم مربوطه در شهرستان رشت خبر داد.

افق میهن، سرهنگ “محمد خوش خلقت” با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و غارت میراث گذشتگان همواره در دستور کار نیروی انتظامی است و پلیس با مجرمان برخورد قاطع و قانونی می کند، اظهار داشت: و متخلفان در مسیر اجرای قانون. او انجام می دهد.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان با انجام تحقیقات از فعالیت فردی در موضوع نگهداری و فروش دستگاه های فلزیاب قاچاق در شهرستان رشت اطلاع پیدا کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از اعزام پلیس به نشانی منزل متهم در حین معامله ۴ دستگاه فلزیاب، ۲ عدد کلاف قاچاق به همراه لوازم جانبی آن خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این متهم را برآورد کردند. این اکتشافات را ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این رابطه متهمان ۲۹، ۳۳، ۳۶ و ۳۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ خوش خلق در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در حفاظت از میراث فرهنگی و مبارزه با قاچاق اشیای عتیقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا