اخبار اقتصاد ایران

گروه مخابرات ایران با رویکرد توسعه اقتصاد دیجیتال در بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه تلکام حضوری فعال دارد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد؛

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران بیان کرد: شعار امسال نمایشگاه بر اساس تحول دیجیتال و اتصال است. تحول دیجیتال نتیجه توسعه سیستم‌های نوآوری کلیدی و تقویت همکاری با ذینفعان ملی و شرکای بین‌المللی و تسریع بهره‌برداری از فرصت‌های تحول در بخش فناوری است.

افق میهن، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران به عنوان قدیمی ترین برند در عرصه ارتباطات کشور با رویکردی نوین و مبتنی بر هوشمندی، با حضور شرکت های مختلف زیر مجموعه روی جلد گروه مخابرات ایران و با شعار «مخابرات، توسعه اقتصاد دیجیتال» در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام حضوری فعال و تاثیرگذار خواهد داشت.

مهندس محمدرضا بیدخم ضمن اعلام مطلب فوق افزود: گروه مخابرات متشکل از چندین شرکت فعال در زمینه های مختلف ارتباطی و مخابراتی می باشد که اغلب دارای سبک و توانمندی در زمینه های فعالیت خود بوده و دارای تجربه چندین ساله در صنعت مخابرات و مخابرات می باشند. فن آوری های ارتباطی تشکیل شده و امسال پس از وقفه ای در برگزاری نمایشگاه، با توانمندی های جدید و ابتکارات فناورانه و دانش بنیان در ایران تلکام ۲۰۲۳ حضور خواهند داشت.

وی افزود: شعار نمایشگاه امسال مبتنی بر تحول دیجیتال و اتصال است. تحول دیجیتال نتیجه توسعه سیستم‌های نوآوری کلیدی و تقویت همکاری با ذینفعان ملی و شرکای بین‌المللی و تسریع بهره‌برداری از فرصت‌های تحول در بخش فناوری است.

مهندس بیدخام گفت: توسعه اقتصاد دیجیتال با بهره گیری از تغییرات تکنولوژیکی و افزایش تاثیر و پایداری ابتکارات ملی برای ایجاد اثرات پایدار و متوازن یکی از شاخص ترین موارد در ورود قدرتمند کشورمان و تمامی اپراتورهای مخابراتی به صحنه است. تحول دیجیتال و اتصال

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران بیان کرد: گروه مخابرات ایران با حضور شرکت های مخابرات ایران، گروه کارخانجات شهید کندی، شرکت شاسکوم، شرکت خدمات مخابراتی یکم، شرکت کاراشاپ، شرکت امید ژرف نگر، شرکت سیمین فر تهران، نوران. شرکت ارتباطات پایدار، شرکت فرآوری سپهر پارس بهینه و مجتمع صنعتی رفسنجان، شرکت ایفانت، پیشتازان، هاست ایران و شرکت زرف نگار دستاوردها و محصولات متنوع فناورانه خود را در سالن هفت نمایشگاه بین المللی تلکام به علاقمندان عرضه خواهند کرد.

وی تاکید کرد: گروه مخابرات ایران جامع ترین گروه مخابراتی کشور است که با استفاده از تحول دیجیتال و ارائه خدمات مبتنی بر هوشمندی و اینترنت اشیا سعی در ایجاد بیشترین ارزش آفرینی دارد. ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات همراه با ایده های نو در حوزه های دانش بنیان و گسترش فناوری هایی مانند فیبر نوری و فناوری نسل پنجم اینترنت در نمایشگاه تلکام به علاقه مندان و علاقمندان به این حوزه ارائه می شود.

مهندس بیدخم یادآور شد: شرکت های بزرگ و تخصصی اکنون نگاه ویژه ای به حوزه ICT دارند و گروه مخابرات اکنون به مرحله ای رسیده است که می تواند از حجم وسیع داده ها و زیرساخت های خود در سراسر کشور استفاده کند و با اطمینان به نوآوری و ارائه خدمات بپردازد. بر اساس هوشمندی و تحولات دیجیتال، برای تبدیل بخش ICT به یک بخش درآمدزا و تقویت کننده.

وی افزود: نمایشگاه ایران تلکام بین المللی است و با هدف ایجاد فضای مناسب برای تبادل اطلاعات و انتقال فناوری روز توسط بخش خصوصی و دولتی، اساتید و پژوهشگران این حوزه و معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی جهان در حوزه صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات با آخرین دستاوردها و توانمندی های کشورمان در این زمینه، از سال ۱۳۷۹ تاکنون برگزار شده است.

لازم به ذکر است نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با حضور ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی ۱۱ هزار متر مربع در سالن های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰ و ۱۱ دوم تا پنجم دی در ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا