اخبار بورس

واریز ۲ میلیون تومان سود سهام عدالت صحت دارد؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهاممشکل سوء استفاده از انتظارات سهامداران از دریافت توسط کلاهبرداران مشارکت در سال‌های اخیر به یک چالش تبدیل شده و معمولاً در روزهایی که سود پرداخت می‌شود، تلاش سودجویان در این زمینه افزایش می‌یابد. کلاهبرداران با ارسال پیامک جعلی همراه با لینک حساب مخاطب را خالی می کنند.

سود سهام دو بار در سال به صورت خودکار به حساب بانکی متقاضیان ثبت نام در سامانه سجام واریز می شوند و قبل از واریز هیچ پیامکی با لینک برای مخاطبان ارسال نمی شود.

این در حالی است که در چند ماه اخیر اخبار زیادی مبنی بر کلاهبرداری و کلاهبرداری از سوی برخی هموطنان به بهانه پرداخت سود سهام منتشر شده و تعدادی از این افراد سودجو با همکاری پلیس فتا شناسایی شده اند.

همچنین در روزهای اخیر شاهد ارسال پیامک هایی برای برخی از هموطنان برای دریافت سود سهام بودیم که مدیرعامل سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: این شماره ها متعلق به سازمان خصوصی سازی نیست. به گفته سید محمدرضا هاشمی نیا، خانواده ها این سود را از طریق کارمندان بانک ها دریافت می کنند که نتیجه آن خالی شدن حساب مردم است.

وی تاکید کرد: شهروندان به اطلاعات مورد نیاز خود نیاز دارند مشارکت ضمناً تعیین سهم سرمایه متوفیان را فقط از طریق رسانه های رسمی و خبرگزاری های موثق و همچنین از طریق درگاه سازمان خصوصی سازی پیگیری و در صورت برخورد از طریق سامانه رسمی سازمان خصوصی سازی اطلاع رسانی کنند. هرگونه مشکل با سازمان خصوصی سازی

ایسنا نوشت: پلیس فتا در چند ماه اخیر همواره هشدار داده است که پیامی حاوی محتوای سود سهام عدالت، ابلاغ حکم دادگاه ثنا که توسط پیام رسان های داخلی و خارجی و شخصی برای افراد جامعه ارسال می شود. خطوط، روش اصلی سرقت آنلاین کارت های بانکی است. زیرا بدافزار حریم خصوصی شما را نقض می کند و هرکس روی آدرس اینترنتی کلیک کند قربانی بعدی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا