اخبار بورس

گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲

شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۸ اسفند آذر ۱۴۰۲ سرانجام با افزایش ۱۱۲ واحدی در کانال ۲ میلیون و ۱۶۱۰۰۰ ۰۷۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ را بخوانید.

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس امروز دوشنبه ۲۰ آذر بیشتر:

خبر مهم امروز بورس:

۱- تعداد ۱۳.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۵۶.۷۴% (پنجاه و شش و هفتاد و چهار صدم درصد) عمده سهام شرکت توسعه نیروگاه جهرم (سهام عادی) در نماد معاملاتی (باجهرم ۴) به صورت عمده و نقدی می باشد. یا بر اساس شرایط قیمت پایه هر سهم ۹۴۹۱ ریال باشد. با گشایش نماد اصلی در روز چهارشنبه ۲۹/۰۹/۱۴۰۲، از طریق فرابورس ایران عرضه می شود.

۲- مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری مغان اعلام کرد: به زودی ۱۰ درصد سهام مجتمع تولیدی کشاورزی و دامپروری مغان در بورس عرضه می شود و این شرکت رسما وارد بورس می شود.

۳-عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی گفت: کل صادرات محصولات پتروشیمی ایران که مربوط به صادرات اوره، متانول، پلیمرها و آروماتیک است. امسال پیش بینی نمی شود به ۱۲ میلیارد دلار برسد و نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته باشد

۴- بانک مرکزی در آخرین به روز رسانی آمار بازار بین بانکی نرخ سود بین بانکی را ۲۳.۴۳ درصد اعلام کرد. لازم به ذکر است این نرخ نسبت به هفته قبل ۰.۱۱ واحد درصد کاهش داشت.

۵- تجدید ارزیابی دارایی های شرکت های بورسی مشمول مالیات نمی باشد

۶- سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از تخصیص خودرو از محل عرضه محصول جدید یا ظرفیت خالی موجود برخی خودروسازان از فردا دوشنبه تا چهارشنبه خبر داد.

صف خرید و فروش در پیش گشایش

تعداد نمادهای موجود در صف خرید: ۴۸ نماد ارزش صف خرید: ۲۱۷ میلیارد تومان

تعداد توکن های موجود در صف فروش: ۳۶ نماد | ارزش صف های فروش: ۳۱۳ میلیارد تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا