ورزشی

۱۲ ستاره پرسپولیس در آستانه جدایی؛ بحران سرخ!

پرسپولیسی ها فصل گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شدند و حالا در فصل جاری نیز در مسیر تکرار سه گانه فصل گذشته هستند. آنها با وجود اینکه در رده دوم جدول لیگ بیست و دوم با فاصله ۳ امتیازی با استقلال صدرنشین قرار دارند و در جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی قرار دارند. یکی از چالش های مدیران باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته پرداخت پاداش قهرمانی بازیکنان و کادرفنی بود.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در چند نوبت درباره پاداش قهرمانی موضع گرفت و گفته می شود پرسپولیسی ها همچنان مطالباتی از فصل گذشته دارند. در فاصله حدود ۲ ماه تا پایان فصل ۰۳-۱۴۰۲ چالش بزرگی در انتظار مدیران باشگاه پرسپولیس است. هرچند زمزمه هایی مبنی بر تغییر مدیریت در پرسپولیس پس از پایان واگذاری سهام این باشگاه به گوش می رسد، اما یکی از مهم ترین چالش ها حفظ ستاره های کلیدی فصل جاری است.

خطر فروپاشی خط دفاع پرسپولیس را تهدید می کند!

گیورگی گلسیانی مدافع گرجستانی سرخپوشان پایتخت در پایان فصل جاری به پایان قرارداد خود با پرسپولیس خواهد رسید و بدون شک تمدید قرارداد با این مدافع باتجربه که در حال حاضر بهترین گلزن این تیم است. قرمزها در این فصل، می توانند یکی از اولویت های مهم مدیریت باشگاه باشند. ضمن اینکه قرارداد مرتضی پورعلیگنجی که هم اکنون از ناحیه رباط صلیبی مصدوم است و از میادین دور است نیز در پایان فصل جاری با سرخپوشان پایتخت به پایان می رسد.

وحدت حنان اف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی دیگر بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس هستند که قرارداد همکاری آنها با سرخپوشان پایتخت در پایان فصل جاری به پایان می رسد و همین موضوع باعث تحول بزرگی در خط دفاعی پرسپولیس شده است. هر ۶ بازیکن در ۲ فصل اخیر نقش پررنگی در موفقیت پرسپولیس داشته اند و همین موضوع باعث نگرانی هواداران قرمزپوش از آینده همکاری با این بازیکنان کلیدی شده است.

۶ ستاره کلیدی قرمزها در اطراف خط پایان!

مسعود ریگی و سروش رفیعی که زوج خط میانی پرسپولیس در این فصل محسوب می شوند، در پایان این فصل قراردادشان با پایتخت سرخپوشان به پایان می رسد و حفظ این زوج موفق در قلب خط هافبک می تواند از ماموریت های مهم پرسپولیس باشد. مدیران باشگاه ۴ مهره کلیدی پرسپولیس در پست وینگر به روزهای پایانی همکاری خود با قرمزها نزدیک می شوند که همین موضوع باعث نگرانی هواداران قرمز از کاهش قدرت هجومی تیمشان در فصل آینده شده است.

مهدی ترابی که بدون شک یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در ۵ سال اخیر بوده است، قراردادش رو به پایان است و در کنار او وحید امیری، سعید صادقی و امید عالیشاه نیز در ساعت ۲۴ به پایان می رسد. پایان فصل ۱۴۰۲-۰۳. بازیکنان پرسپولیس در روزهای گذشته خبر آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد خود را تکذیب کردند و باید دید مذاکرات برای حفظ این بازیکنان از چه زمانی آغاز می شود و از ۱۲ بازیکنی که قراردادشان به پایان می رسد، کدام یک در کنار سرخ‌های پایتخت باقی می‌مانند و در فصل آینده با پیراهن پرسپولیس در رقابت‌های باشگاهی حاضر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا