ورزشی

اتفاقی عجیب در بازی پرسپولیس

ظهر پنجشنبه تیم نوجوانان پرسپولیس با هدایت مسعود زارعی مدافع راست سابق قرمزها در ورزشگاه شهید درفشی فر میزبان این تیم قدرتمند بود که در نهایت با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد.

بازی تا لحظات پایانی بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم نوجوانان پرسپولیس ادامه داشت که ابوالفضل شعبان بازیکن تیم پرسپولیس کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد. با اعتراض کادر فنی سرخ ها مواجه شد.

اما نکته جالب این بود که سه دقیقه بعد امیرحسین محرابی تنها لحظاتی پس از ورود به زمین با یک ضربه ناگهانی دروازه تیم قدرتمند را باز کرد و قرمزها را به گل چهارم رساند تا تیم نوجوانان پرسپولیس مانند تیم بزرگسالان این باشگاه در بازی قبلی شمس آذر ده نفر امتیاز می گیرند. بعد از این توپ به تیر حوریزی ضربه ای به دروازه زد و پشت خط فرود آمد تا کمک داور به توپ گل بزند.

نکته جالب اما شاید بعد از گل این بازیکن تعویضی بود که با درآوردن لباس و نشان دادن بدن عضلانی خود در مقابل حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه محسن خلیلی به وسط زمین آمد. رئیس آکادمی پرسپولیس و محمد منصوری بازیکن سابق پرسپولیس که در کنار هم به تماشای بازی نشستند. تماشای خودنمایی او و گلزنی شبیه امید عالیشاه در دربی بودند.

البته این گل خوشحال باعث شد تا گلزن نوجوانان پرسپولیس اخطار بگیرد اما این خوشحالی یک باخت بزرگ دیگر برای شاگردان مسعود زارعی داشت. عجیب است که آریا ایران نژاد دروازه بان نونهالان پرسپولیس که در دقیقه ۷۴ بازی از داور کارت زرد گرفت، بعد از این گل به نشانه خوشحالی پیراهن خود را درآورد تا او هم کارت زرد دریافت کند. از داور مسابقه اخراج شد.

این اقدام داور که با اعتراض شدید کادر فنی پرسپولیس مواجه شده بود، بازی را برای لحظاتی متشنج کرد اما محسن خلیلی از زارعی خواست تا تیمش را آرام کند و خیلی زود قائله به خواب رفت. این اخراج در لحظات پایانی قرمزها را به ۹ نفر رساند تا اینکه یکی از بازیکنان لباس گلر به تن کرد و در دقایق باقی مانده توپ را گرفت.

این برد برای پرسپولیس مهم بود که در هفته بیست و دوم مسابقات ۳۵ امتیازی شد و با یک امتیاز بالاتر از استقلال پنجم شد اما این تیم ۱۳ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

گل های تیم پرسپولیس در این بازی را آرش صداقت دوگونچی (۳۰ و ۳۸)، آکام زارعی (۷) و امیرحسین محرابی (۹۰) و برای تیم قدرتمند راژان یوسفی بازیکن شماره ۱۰ در بیست و ششم به ثمر رسید. دقیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا