اخبار بورس

اخبار مهم کدال جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز جمعه سیزدهم است بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

دعوت به مجمع عمومی فوق العاده و امور تجاری

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. و تجارت انتخاب اعضای هیئت مدیره روز دوشنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در استان تهران، شهر تهران، به نشانی خیابان آیه اله طالقانی، بین خیابان ولیعصر و حافظ، روبروی هتل پارسیان انگلیسی، اداره امور اعتبارات بانک تجارت. سالن همایش الغدیر، طبقه اول، پلاک ۴۳۰.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه بانک

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه و بانک از مبلغ ۲۷.۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۵۰.۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سایر اندوخته ها جهت جبران هزینه های سرمایه گذاری های انجام شده و تغییر ساختار مالی شرکت که در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اظهار نظر ارسال گردید. به حسابرس و بازرس قانونی. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده آتی

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. آینده اتخاذ تصمیم در مورد الحاق مفاد ماده ۱۴۱ قانون تجارت ساعت ۱۵ روز پنجشنبه مورخ ۲۶/۱۱/۱۳۰۲ در استان مازندران، شهرستان سلمانشهر، به نشانی مازندران، سلمانشهر، روستای اسب چین، صادرات گل. پایانه، گیاهان و محصولات کشاورزی. برگزار خواهد شد، لطفا به ما سر بزنید.

تمدید مهلت استفاده و اعطای تاییدیه افزایش سرمایه

با توجه به پایان مهلت مجوز افزایش سرمایه و صادر کرد از ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ و با تصویب سازمان بورس و اوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت به مدت ۳۰ روز تا ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده خزامیا

به استناد مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۰ آبان ۱۴۰۲، کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی به مجمع عمومی عادی شرکت دعوت می شوند. خزامیه اتخاذ تصمیم در مورد افزایش سرمایه روز دوشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴ در استان تهران، شهر تهران، به نشانی سالن همایش های آراد شرکت زامیاد تهران – کیلومتر ۱۵ فتح برگزار می شود. بزرگراه (خیابان کرج قدیم) – بلوار گلستانک، خیابان زامیاد، درب ورودی شماره ۴ زامیاد برگزار می شود.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شهرستان دماوند

به موجب مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی شرکت دعوت به عمل می آید. دماوند جهت اتخاذ تصمیم در مورد افزایش سرمایه ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۰۲ در استان تهران، شهر تهران، به آدرس شهرک غرب – فاز ۲ – خیابان هرمزان – خیابان پیروزان جنوبی – کوچه پنجم – پ. ۷۴ – سالن همایش مجتمع آموزشی خیریه رعد برگزار می شود. لطفا بیایید

انعقاد قرارداد آغاز ساخت نیروگاه خورشیدی در کچاد

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در ۶ تیر ۱۴۰۲ در سامانه کدال مبنی بر احداث نیروگاه خورشیدی چادرملو با ظرفیت ۱۰۰ مگاوات در استان یزد منضم به قرارداد منعقده با مشارکت شرکت مهندسی فر نیرو و نورسان انرژی آریا. شرکت با موضوع مهندسی، تحویل تجهیزات، نصب و راه اندازی نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۰۰ مگاوات در منطقه خضرآباد استان یزد به صورت EPC (بدون پنل و اینورتر) انجام می شود. بر اساس قرارداد مذکور مبلغ کل قرارداد ۷,۹۱۷,۲۷۴ میلیون ریال می باشد. محل اجرای پروژه منطقه خضرآباد (کیلومتر ۱۴ جاده یزد – خضرآباد) بوده و مدت اجرای پروژه از تاریخ ابلاغ راه اندازی تا تحویل موقت نیروگاه حداکثر ۱۹ ماه می باشد.

تغییرات قابل توجه در عملکرد شرکت های تحت کنترل تاپیکو

تأثیر فنی و مالی سیاست بر قیمت گذاری خوراک و فرآورده های اصلی شرکت نفت ستاره خلیج فارس با سهم ۴۹ درصدی به شرح زیر است: تأثیر تغییرات ۹ ماهه به مبلغ (۲۰۴,۷۵۲,۹۷۲) میلیون ریال در مقایسه با دستورالعمل سال ۱۴۰۱ (طبق نامه ضمیمه) و لازم به ذکر است که با توجه به تغییر فرمول قیمت گذاری محصولات LPG در سیاست های ابلاغی جدید نسبت به سیاست سال گذشته و عدم دسترسی به اطلاعات مربوطه، تاثیر مالی قیمت LPG عرضه شده به این شرکت در حال حاضر قابل برآورد نیست. ضمناً تا تاریخ نگارش این نامه، نرخ مواد غذایی و فرآورده های نفتی و نرخ ارز از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون از سوی مراجع ذیربط اعلام نشده و محاسبات بر اساس نرخ های ذکر شده انجام شده است. در گندله و میانگین نرخ انتقال در سامانه نیما. امکان تغییر محاسبات در صورت اطلاع رسانی و تغییر نرخ ها وجود دارد.

نتیجه نهایی دعوا علیه شرکت

در سال ۱۳۹۶ در رابطه با موضوع اضافه برداشت معدن باباشوراب برای سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴، شورای عالی معدن این شرکت را مکلف به پرداخت جریمه از حقوق دولتی به مبلغ حدود ۴۰۷.۳۰۴ میلیون ریال کرد. این شرکت برای ابطال مصوبه شورای عالی معدن به دیوان عدالت اداری شکایت کرد. همچنین این شرکت بخشی از مبلغ را بر اساس نامه سال ۱۳۹۷ سازمان حراست استان کردستان جهت همکاری با وزارت حراست پرداخت کرده است. اما سازمان حراست استان کردستان مجدداً همین پرونده را در شورای عالی معدن مطرح کرد و شرکت را موظف به پرداخت عوارض دولتی (بدون حضور شرکت در رسیدگی) کرد. دادگاه اداری و…) در نهایت شرکت مکلف به پرداخت ۳۵۹ میلیارد ریال جریمه و ثبت هزینه ها در دفاتر می باشد. این شرکت از سال ۱۳۹۸ درخواست کاهش تناژ مجوز استخراج این معدن را به وزارت حراست استان کردستان ارائه کرده است که سازمان حراست استان کردستان این موضوع را منوط به حل و فصل پرونده جریمه باباشوراب کرده است. اما با حل این موضوع، این شرکت در دو مرحله درخواست کاهش ظرفیت تناژ پروانه معدنی خود را از ۱۰ هزار تن به ۵ هزار تن کرد که در مرحله اول و در مرحله دوم از ۵ هزار تن به ۲ هزار تن کاهش یافت. به وزارت صلح ارسال می شود و در این زمینه هزینه های حقوق دولتی و هزینه های جذب نشده به دلیل ظرفیت بالای تناژ پروانه بهره برداری کاهش می یابد. سود خوب به نفع شرکت و سهامداران خواهد بود.

برگزاری همایش پرسش و پاسخ آنلاین برای سهامداران و مدیران شرکت فولاد

کنفرانس پرسش و پاسخ آنلاین برای سهامداران و مدیران شرکت فولاد در مورد صورتهای مالی میان دوره ای حسابرسی شده دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ روز دوشنبه شانزدهم. بهمن ۱۴۰۲ از طریق سامانه دیما برگزار می شود.

اطلاعات مهم و ملی

وضعیت و ویژگی املاک شرکت به گونه ای است که تمامی اقدامات لازم برای رفع مشکلات حقوقی برخی از املاک انجام می شود. پس از اعلام نتایج نهایی، اطلاع رسانی مناسب و به موقع از طریق سامانه کدال انجام خواهد شد. توضیح اینکه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (فقط طبقه زمین) در زمین های شرکت که فاقد تعارض و موارد قانونی و همچنین محدودیت های اساسی در اعمال اموال و حقوق مربوط به آنها باشد، صورت می گیرد. مزایای اقتصادی آینده شایان ذکر است که اکثر املاک شرکت مشمول محدودیت های ذکر شده نمی باشد.

عملکرد ۶ ماهه عالیه

دنبال کردن ترسو در ۶ ماه منتهی به ۳۱ ژوئن ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۰۲۴ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۷۲۱۴ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۳۳۱۷۲ میلیون ریال با ۱۵۰ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۱۰۲۳۵۸ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۶ ماهه

دنبال کردن وجامی در ۶ ماه منتهی به ۳۰ اکتبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۵۶ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۹۵ درصد افزایش داشته است. مجموع درآمد عملیاتی با ۲۰۵ درصد افزایش بالغ بر ۱۶۱۷۰۱ میلیون ریال می باشد. سود خالص این شرکت به ۱۴۰۴۱۵ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا