اخبار اقتصاد ایران

اختصاص بیش از ۷.۵ همت اعتبار عمرانی به گیلان طی سال‌جاری | پرداخت ۱۰ همت به پروژه‌های سفر ریاست جمهوری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان اعلام کرد؛

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از اختصاص بیش از ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان خبر داد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان به پروژه های سفر ریاست جمهوری پرداخت شده است.

ایران تحلیل، محمدرضا رستمی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار استانی و حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی به استان اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: همچنین ، دولت سیزدهم طی دو سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های سفر ریاست جمهوری به استان گیلان هزینه کرده است.

وی تاکید کرد: اولویت دولت اتمام پروژه های نیمه تمام قابل تکمیل و بهره برداری تا پایان امسال و سال آینده است.

رستمی گفت: به زودی مجموعه فعالیت های استان برای اطلاع بیشتر مردم عزیز منتشر می شود و در این راستا لازم است دستگاه های اجرایی پیشرفت پروژه های خود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام کنند و به منظور تخصیص یک درصد بودجه ج) ماده ۳۷ قرارداد مربوطه با صدا و سیمای استان تعدیل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان توجه جدی به مشارکت دولتی و خصوصی را یکی از الزامات زمان حاضر برشمرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه هایی که امکان پذیر است تلاش شود. تا پایان امسال و سال آینده افتتاح می شود. و به بهره برداری برسد.

اعتبارات بند (ج) ماده ۳۷ چیست؟

در اجرای بند (ج) ماده (۳۷) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور مبنی بر اینکه «کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری موظف به پرداخت هستند. یک درصد (۱%) از اعتبارات هزینه ای خود به استثنای فصول (۱)، (۴) و (۶) از طریق قرارداد معین با صدا و سیما صرف ساخت برنامه به منظور فرهنگ سازی کنند. و اطلاع رسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا