اخبار اقتصاد ایران

اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳ :: ایران تحلیل

تعرفه تخفیف مکالمه، اینترنت و پیامک ایرانسل برای زائران بیت الله الحرام اعلام شد.

به گزارش ایران تحلیل، با فرا رسیدن موسم حج ابراهیمی در سال ۱۴۰۳، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، خدمات ارتباطی ایرانسل در عربستان سعودی، تخفیفات ویژه ای را در نرخ مکالمه، اینترنت و پیامک برای مشترکین خود از جمله زائران بیت الله الشریف در نظر گرفت. حرام. از تعرفه های مقرون به صرفه بهره مند شوید.

مشترکین ایرانسل تا ۳۱ می توانند تیر ۱۴۰۳ از این خدمات با تعرفه های تخفیف ذکر شده در کشور عربستان استفاده کنید. به این ترتیب مشترکان ایرانسل علاوه بر اینکه نیازی به خرید سیم کارت و تعویض شماره ندارند، در هزینه مکالمات، پیامک و مصرف اینترنت خود در طول سفر صرفه جویی کرده و نسبت به تعرفه اپراتورها در عربستان سعودی اقدام می کنند. برای استفاده از خدمات ارتباطی مبالغ کمتری بپردازید.

مشترکین ایرانسل همچنین می توانند از خدمات رومینگ اینترنت ۵G ایرانسل در عربستان سعودی بهره مند شوند. ایرانسل، اولین ارائه دهنده اینترنت نسل پنجم تلفن همراه (از ۱ مرداد ۱۳۹۹) و رکورددار سرعت و تعداد سایت های ۵G در ایران، اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات رومینگ بین المللی ۵G از آذر ماه ۱۴۰۰ امکان ارائه و استفاده از این سرویس را علاوه بر عربستان سعودی در کشورهای امارات متحده عربی، چین، تایلند، هنگ کنگ، قطر و ویتنام فراهم کرده است.

بسته اینترنت و بسته ترکیبی با تخفیف استثنایی

تعرفه ها و بسته های تخفیف ویژه ایرانسل برای استفاده از خدمات رومینگ از طریق اپراتورهای STC و موبیلی در نظر گرفته شده است و زائران حج ایرانسل امسال این امکان را دارند که بسته های اینترنتی ویژه زائران را با تخفیف استثنایی خریداری کنند. این بسته های ۶۰ روزه با حجم ۱.۵ گیگابایت و قیمت ۴۲۵۰۰۰ تومان، حجم ۳ گیگابایت و قیمت ۶۰۰.۰۰۰ تومان و حجم ۷ گیگابایت و قیمت ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان موجود می باشد.

ایرانسل همچنین برای مشترکانی که در سفر به سرزمین وحی نیاز به استفاده بیشتر از تماس و پیامک دارند، بسته مکالمه و پیامک ترکیبی در نظر گرفته است که شامل ۳۰ دقیقه مکالمه با ایران یا عربستان و ۳۰ پیامک با اعتبار ۷ روز و قیمت ۲۰۰۰۰۰ تومان

خرید و فعال سازی تمامی بسته ها با شماره گیری کد دستوری ۱۱۱۱*۴*#۱ و یا مراجعه به اپلیکیشن فوق العاده ایرانسلمن امکان پذیر است.








حجم (GB) قیمت اعتبار
۱.۵ گیگابایت ۴۲۵ هزار تومان ۶۰ روز
۳ گیگابایت ۶۰۰ هزار تومان ۶۰ روز
۷ گیگابایت ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ۶۰ روز
۳۰ دقیقه مکالمه + ۳۰ پیامک ۲۰۰ هزار تومان ۷ روز

تعرفه های ارتباطی بدون فعال سازی بسته

همچنین هزینه هر دقیقه مکالمه داخلی در عربستان، هر دقیقه مکالمه با ایران و هر دقیقه مکالمه دریافتی در عربستان ۱۰ هزار تومان خواهد بود. هزینه ارسال هر پیامک ۴۰۰۰ تومان و هزینه هر مگابایت اینترنت همراه بدون فعال سازی بسته ۳۰۰۰ تومان می باشد.









خدمات STC تلفن های همراه
هزینه هر دقیقه مکالمه با عربستان سعودی ۱۰۰۰۰ تومان ۱۰۰۰۰ تومان
هزینه هر دقیقه مکالمه با ایران ۱۰۰۰۰ تومان ۱۰۰۰۰ تومان
هزینه هر دقیقه دریافت تماس ۱۰۰۰۰ تومان ۱۰۰۰۰ تومان
هزینه ارسال پیامک ۴۰۰۰ تومان ۴۰۰۰ تومان
هزینه اینترنت به ازای هر مگابایت ۳۰۰۰ تومان ۳۰۰۰ تومان

دریافت پیامک در طول سفر رایگان است و هزینه تماس های ورودی و خروجی بر اساس دقیقه و از زمان شروع مکالمه محاسبه می شود. بنابراین در صورت عدم پاسخگویی به تماس دریافتی، هزینه ای از مشترک دریافت نخواهد شد.

مشترکین ایرانسل در عربستان می توانند علاوه بر استفاده از ابر اپلیکیشن ایرانسلمن، سیم کارت خود را با شماره گیری کد دستوری *#۷ به صورت رایگان شارژ کنند. روشن کردن تلفن همراه در رومینگ هیچ هزینه ای ندارد.

مشترکان ایرانسل توجه داشته باشند که با روشن کردن رومینگ اینترنت، دیتای استفاده شده در اپلیکیشن های تلفن همراه با هزینه رومینگ دریافت می شود. بنابراین بهتر است اطمینان حاصل کنید که به روز رسانی خودکار و موارد مشابه در برنامه های نصب شده آنها غیرفعال است.

فعال کردن سرویس رومینگ

فعال کردن سرویس رومینگ باید قبل از سفر با شماره گیری کد #۱*۱۱۱۱* از سیم کارت ایرانسل یا استفاده از اپلیکیشن فوق العاده ایرانسلمن انجام شود. برای این منظور، مشترکان ایرانسل باید ابتدا در ابر اپلیکیشن ایرانسلمن، گزینه «سایر» را انتخاب کرده، سپس در قسمت «فایل» رومینگ بین المللی خط خود و سپس قسمت «خدمات رومینگ» را فعال کنند.

مشترکان ایرانسل توجه داشته باشند که بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران در مدت اقامت در عربستان قابل استفاده نیستند و در صورت تمایل باید بسته های ویژه اینترنت رومینگ را فعال کنند.

مشترکین ایرانسل در نظر داشته باشند که برای تماس با شماره های ایرانی خارج از کشور باید قبل از شماره مشترک مورد نظر کد ۰۰۹۸ (مثلا ۰۰۹۸۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷ (تلفن همراه) یا ۰۰۹۸۲۱۸۷۶۵۴۳۲۱ (تلفن ثابت)) را شماره گیری کنند.

توصیه می شود مشترکان ایرانسل قبل از ورود به عربستان سعودی حداقل ۱۰۰ هزار تومان از سیم کارت اعتباری خود شارژ کنند و در صورت بروز مشکل در برقراری تماس در طول سفر ابتدا از میزان اعتبار (شارژ) سیم کارت خود اطمینان حاصل کنند. کارت کافی است پیشنهاد می شود مشترکان دائمی نیز در صورت نیاز سقف مصرف سیم کارت خود را افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا