ورزشی

او برای سیتی یک اسطوره است

پیروزی شهر منچستر با پیروزی قاطع همشهریان به پایان رسید. هرچند یونایتد در این بازی با ضربه دیدنی مارکوس رشفورد پیش افتاد و در نیمه اول با پیروزی به رختکن رفت اما در نهایت بهترین تیم میدان شاگردان گواردیولا بودند که موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند. . در نهایت منچسترسیتی توانست به خاطر بازی خوب خود پاداش بگیرد و این بازی را با نتیجه ۳-۱ پیروز شود.

ستاره این دیدار فیل فودن بود که گل های اول و دوم تیمش را به ثمر رساند. گواردیولا که از عملکرد فودن خوشحال بود، او را بهترین بازیکن تیمش در این فصل می دانست. سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مصاحبه با اسکای اسپورت در مورد فودن گفت: برای پیروزی در بازی های بزرگ به بازیکنان بزرگ نیاز دارید. فکر می کنم همه بازیکنان ما در این بازی عملکرد خوبی داشتند اما فودن متفاوت بود. او برای فوتبال زندگی می کند و عاشق این رشته است. فودن یک اسطوره برای سیتی است و نباید فراموش کرد که او هنوز یک بازیکن جوان است. با این حال او با توجه به سنش توانسته آمار خیره کننده ای داشته باشد و به همین دلیل جایگاه ویژه ای در بین هواداران دارد.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای سایر بازیکنان قائل هستم، فکر می کنم فودن بازیکن فصل است. هیچ بازیکنی در این فصل به اندازه فودن برای ما تاثیرگذار و تعیین کننده نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا