بانک و بیمه

بانک پاسارگاد تسهیلات نهضت ملی حدود ۲۰ هزار واحد در ۵ استان را پرداخت می‌کند

به گزارش ایران تحلیل به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید احمد خادمیان مدیرکل دفتر نظارت بر طرح های مسکن وزارت راه و شهرسازی با نماینده مسکن بانک پاسارگاد در مجلس برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن موافقت کرد. وی برخی از تسهیلات ارائه شده توسط وزارتخانه را راه و شهرسازی اعلام کرد.

مدیرکل دفتر نظارت بر نهضت ملی مسکن گفت: بانک پاسارگاد بر اساس توافق با کمیساریای مسکن و ساختمان متعهد به اعطای تسهیلات به ۱۹ هزار و ۳۸۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان های فارس، مازندران و گلستان است. ، خراسان، رضوی و قزوین به پرداخت.

خادمیان تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه، بانک پاسارگاد ۵ هزار واحد تملک و ۹۹ ساله به متقاضیان استان فارس، ۲ هزار و ۳۸۰ واحد به متقاضیان استان مازندران، ۵ هزار واحد به متقاضیان مسکن از استان گلستان و ۲ هزار واحد به متقاضیان مسکن ارائه می کند. خراسان رضوی (۱۰۰۰ واحد در استان دشت و هزار واحد در شهرستان سبزوار) ۵۰۰۰ واحد برای متقاضیان مسکن در استان قزوین پرداخت می کند.

وی تصریح کرد: وزارتخانه های راه و شهرسازی استان های فارس، گلستان، مازندران، خراسان رضوی و قزوین موظفند انتخاب بانک پارسارگاد برای طرح های ۹۹ ساله توسط برخی متقاضیان مسکن در استان های خود را اصلاح کنند.

مدیرکل دفتر نظارت بر طرح های مسکن وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: افرادی که در شهرستان های استان های مذکور در بافت های فرسوده و سایر بافت ها تحت عنوان «مالک» اقدام به ساخت و ساز می کنند با این دستگاه تماس بگیرند. سامانه tem.mrud.ir جهت اخذ تسهیلات و ثبت نام در سامانه دریافت تسهیلات ساختمانی. همچنین این دسته از متقاضیان در پایان ثبت نام بانک پاسارگارد را به عنوان بانک پرداخت کننده تسهیلات انتخاب کنند.

وی ادامه داد: بر اساس توافق بانک پاسارگاد و معاونت مسکن و ساختمان، بانک پاسارگاد آماده امداد رسانی به این دسته از متقاضیان مسکن در استان های خراسان رضوی، مازندران، گلستان و قزوین است.

خادمیان تاکید کرد: چنانچه متقاضیان مسکن هنگام ثبت نام در این سامانه و سایر قسمت های آن با مشکل مواجه شدند، مشکلات خود را در قسمت تماس با سامانه نهضت ملی مسکن اعلام کنند تا در اسرع وقت مشکلات آنها برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا