ترندهای روز

بلندترین آسمان‌خراش مسکونی جهان در سال ۲۰۲۸ در دبی به بهره‌برداری می‌رسد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

بلندترین آسمان خراش مسکونی جهان با ۱۲۲ طبقه در منطقه دبی مارینا در حال ساخت است و انتظار می رود در سال ۲۰۲۸ افتتاح شود.

دبی در حال حاضر میزبان بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه است. اما انتظار می رود ساخت بلندترین آسمان خراش مسکونی جهان در دبی تا سال ۲۰۲۸ به پایان برسد.

آسمان خراش مسکونی Six Senses Residences دبی با ارتفاع ۵۱۷ متر بسیار بلندتر از بلندترین آسمان خراش مسکونی فعلی جهان یعنی برج سنترال پارک شهر نیویورک است که حداکثر ارتفاع آن ۴۷۴ متر است. این آسمان خراش مرتفع توسط Woods Bagot و WSP Middle East طراحی شده است. با توجه به تصاویر منتشر شده از طراحی آن، انتظار می رود طراحی زیبایی داشته باشد.

بلندترین آسمان خراش مسکونی جهان در دبی ساخته می شود

همانطور که از نامش پیداست، این آسمان خراش مسکونی با همکاری شرکت Six Senses ساخته می شود که تجربه کافی در زمینه ساخت هتل و استراحتگاه دارد.

نمای داخلی واحدهای این برج مسکونی تلفیقی از خانه های استاندارد و مدرن است. بزرگترین واحدها چهار اتاق خواب و پنج اتاق خواب هستند.

دکوراسیون داخلی این آسمان خراش توسط Mitchell & Eades انجام شده است که شامل لوازم و تجهیزات پیشرفته و مناسب برای یک شاهزاده عرب می باشد. هنوز از قیمت واحدهای آسمان خراش خبری نیست. اما انتظار می رود هر واحد میلیون ها دلار ارزش داشته باشد که نشان دهنده منحصر به فرد بودن ساختمان و امکانات رفاهی آن است.

در توضیحات سازنده آسمان خراش، امکانات رفاهی پیشرفته، از تجهیزات پیشرفته تناسب اندام گرفته تا فضاهای سبز و امکانات دیگر، از جمله سالن های کاردیو، ورزش های قدرتی و عملکردی، استودیوهای مجازی دوچرخه سواری و بوکس، استخرهای بزرگ، حمام های یخ، اتاق نمک، سونا فنلاند و مدون. وی قرمز، اتاق استراحت با صدا، سوئیت های ماساژ، سینماهای سرپوشیده و روباز و … را ذکر کرد، همچنین این آسمان خراش دارای کلینیک طول عمر است که خدمات گسترده ای را برای افزایش طول عمر ارائه خواهد کرد.

منبع: یورونیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا