ورزشی

بیانیه‌ی مهم باشگاه پرسپولیس درباره‌ی عدم صدور مجوز حرفه‌ای

اساس باشگاه پرسپولیس هرگز پاسخگویی به گمانه زنی ها و شیطنت های برخی رسانه ها و البته گروهی از خبرنگاران رنگین پوست نبوده است، اما برای پایان دادن به نگرانی هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس، لازم به ذکر است که خبر صادر نشدن مجوز حرفه ای این باشگاه به دلیل بدهی مالیاتی کذب محض است و این هم شوخی دیگری است که اخیراً شاهد آن بوده ایم. از بحث دیروز تمدید قرارداد بازیکنان تا شایعه عدم صدور مجوز حرفه ای به دلیل مالیات.

در خصوص روند پرداخت، همانطور که در مصاحبه اخیر رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای اعلام شد، باشگاه پرسپولیس تمامی بدهی های خود را پرداخت کرده و برخلاف برخی از باشگاه ها، پرونده ای در جریان نیست که مانع اجرای حکم شود. ضمن اینکه وی تمامی بدهی های قبلی خود را بدون کوچکترین کمکی از سوی فدراسیون فوتبال به افراد یا تیم های خارجی پرداخت کرده است.

از این رو برای چندمین بار تاکید می شود که در حال حاضر تنها موضوع اصلی برای صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه پرسپولیس تعیین مالکیت مشترک است که امیدواریم با تلاش ها و پیگیری هایی که در حال انجام است. ساعت، این مانع نیز برداشته شده است تا به امید خدا پرسپولیس بزرگ مانند پارسال و سال های قبل بتواند در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا