ورزشی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان با بازگشت 2 ستاره

پرسپولیس در حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم در آزادی میزبان سپاهان است. این در حالی است که قرمزها در آخرین بازی خود در جام حذفی دو کاپیتان تیم خود یعنی امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند را نداشتند و تسلیم شکست شدند.

پرسپولیسی ها حالا که از جام حذفی کنار رفته اند دیگر نمی خواهند لیگ برتر را به حریف سنتی خود ببازند و با هدف کسب سه امتیاز به مصاف سپاهان می روند.

اسمار ویرا در این بازی تنها دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نخواهد داشت و سایر اعضای این تیم برای این بازی مشکلی ندارند.

خروج رفیعی جوان از این تیم و بازگشت بیرانوند مهمترین تغییر در تیم پرسپولیس است. بیرانوند که ۴ بازی اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، پس از برداشتن گچ دست و تمرینی که پشت سر گذاشت، آماده بازی با سپاهان است و در این بازی حساس در چارچوب دروازه پرسپولیس خواهد بود.

خط دفاعی پرسپولیس نیز با محرومیت اسماعیلی فر دستخوش تغییراتی خواهد شد تا سه بازیکن از خط دفاعی این تیم خارجی باشند. کنعانی زادگان و گلسیانی در مرکز دفاع و عبدالکریم حسن و حنانوف در سمت چپ و راست خط دفاع پرسپولیس خواهند بود.

سروش رفیعی یکی از بازیکنانی بود که پس از تعویض مقابل آلومینیوم، ۴ گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. او در کنار مسعود ریگی زوج میانی سرخ ها مقابل سپاهان خواهد بود که هر دو تجربه بازی در این تیم را دارند.

اورونوف و ترابی وینگرهای چپ و راست تیمشان در ال کلاسیکو هستند و عسمار برای کسب سه امتیاز خانگی این دیدار روی آنها حساب ویژه ای باز کرده است.

عیسی آل کثیر که سابقه گلزنی مقابل سپاهان را نیز دارد مقابل این تیم فیکس خواهد شد. او در بازی گذشته دبل کرد و می تواند با آمادگی بالای خود روز سختی را برای مدافعان سپاهان رقم بزند. عالیشاه در کنار او بازی خواهد کرد. بازگشت او به ترکیب در هفته های پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای اسمار خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گلسیانی، وحدت حنان اف، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا