اخبار بورس

تلاش شرکت گوهرفام برای کمک به تامین مواد اولیه و ارز آوری ناشی از صادرات

اظهارات مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گهرفام

مدیرعامل شرکت گوهرفام گفت: برنامه ما این است که در سال ۱۴۰۳ به فروش و درآمد ۱۲۰۰ میلیارد تومانی دست پیدا کنیم که نزدیک به ۲۳۰ میلیارد تومان آن را سود در نظر گرفتیم تا با توجه به شرایط اقتصادی فعلی این وعده را به سهامداران بدهیم و این سود را محقق کنیم. وضعیت، میزان سود ۲۳۰ میلیارد تومانی روی درآمد ۱۲۰۰ میلیارد تومانی چالش برانگیز است، اما تلاش می کنیم تا حد امکان این سود را محقق کنیم.

چیزی را گزارش کنید اخبار بورسداود خسروی، مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گهرفام درباره عرضه اولیه گفت: طبق اطلاعات موجود در سایت FBA، ۱۵۰ میلیون سهم در تاریخ ۲۶ ام به فروش می رسد. اردیبهشت در ماه عرضه بیش از ۷۵۰ هزار سهامدار حقیقی و حقوقی این سهام را خریداری کردند و بیش از ۷۰۰ هزار سرمایه حقیقی خواستار این سهم شدند.

وی با بیان اینکه دامنه نوسانات در دو روز اول ۵ درصد افزایش یافت، افزود: ظرفیت نامی سالن حدود ۱۲ تا ۱۳ هزار تن در سال است که این به دلیل چیدمان کارخانه و چیدمان تولید انبار است. سالن ها از آنجایی که محصولات ما طراحی قدیمی هستند، تنوعی برای دستیابی به این تعداد نسخه وجود ندارد. به نظر می رسد بتوانیم ظرفیت تولید را ۸۰ درصد افزایش دهیم که در حال حاضر به میزان قابل توجهی کمتر از این مقدار است.

خسروی ادامه داد: علاوه بر این باید به فکر لوکیشن و لوکیشن دیگری نیز باشیم که امیدواریم بتوانیم با مشارکت مردم و سهامداران سرمایه گذاری خوبی به دست آوریم و سپس مکان و مکان دیگری را به مجموعه اضافه کنیم.

وی در خصوص مشارکت در صادرات و حضور در بازارهای صادراتی گفت: نمایشگاه عراق اربیل از امروز در اربیل آغاز به کار می کند. نماینده صادرات ما نیز امروز عازم این نمایشگاه است و امیدواریم بتوانیم محصولاتی را در بازارهای منطقه مانند عراق، CIS، آذربایجان و حتی کشورهای شرقی مانند پاکستان، افغانستان و جنوب کشور عرضه کنیم. اگر فعال باشیم، البته می توانیم کارهای زیادی برای تولید ارز از طریق صادرات و حتی تامین مواد اولیه انجام دهیم.

خسروی توضیح داد: آنچه در دفترچه به سازمان بورس ارائه کرده‌ایم و تلاش‌های شرکت بر اساس آن است، چالش‌هایی را به همراه دارد. اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: برنامه ما رسیدن به درآمد و فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی برای سال ۱۴۰۳ است که نزدیک به ۲۳۰ میلیارد تومان آن را به عنوان سود در نظر گرفتیم تا بتوانیم این قول را به سهامداران بدهیم و با توجه به آن به این سود برسیم در شرایط فعلی اقتصادی، میزان سود ۲۳۰ میلیارد تومانی روی درآمد ۱۲۰۰ میلیارد تومانی چالش است، اما تلاش می کنیم به حداکثر سود برسیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا