ورزشی

جزییات شکایت تراکتور از ستاره استقلالی

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، در پی پیگیری های هواداران، وی به اطلاع می رساند: کاوه رضایی فصل گذشته (۱۴۰۲-۱۴۰۱) با قراردادی یک ساله به تراکتور پیوست و در اواسط سال جاری به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرد. فصل مسابقات که سازمان لیگ انجام نداد دخالت باشگاه تراکتورسازی این پرونده را به کمیته تعیین وضعیت ارجاع داد و این کمیته فسخ قرارداد کاوه رضایی را غیر موجه دانست و او را تا پایان فصل از بازی محروم کرد.

سپس کاوه رضایی پس از پرداخت هزینه هنگفتی برای صدور حکم، از فدراسیون فوتبال به دادگاه CAS (دادگاه عالی ورزش لوزان سوئیس) شکایت کرد که جلسه ای ۶ ساعته آنلاین با حضور کاوه رضایی، تراکتور و تراکتورسازی برگزار کرد. باشگاه های استقلال و یک نماینده. فدراسیون فوتبال دفاعیات طرفین را برگزار و دریافت کرد. رای این پرونده توسط قاضی آلمانی پیشتر بهمن ماه صادر خواهد شد.

فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتورسازی منتظر رای قاضی آلمانی هستند که در صورت عدم پذیرش فسخ قرارداد این بازیکن، شکایت باشگاه از این بازیکن تمدید خواهد شد. بنابراین دلیل اصلی بازگرداندن شکایت از بازیکن همان حالت انتظاری است که از باشگاه و حتی فدراسیون وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا