فناوری

جنگ جهانی قیمت‌ها؛ بی‌وای‌دی، رقیب چینی تسلا از افت سود و فروش خبر داد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

BVdi، غول خودروسازی چینی به دلیل کاهش تقاضا برای خودروهای تمام الکتریکی و جنگ قیمت در بزرگترین بازار خودروی جهان، شاهد کاهش سود بوده است. این شرکت اعلام کرد که در سه ماهه اول سال جاری ۶۳۰ میلیون دلار درآمد داشته است که حدود نیمی از سه ماهه قبل است.

بی وی دی برخی از محصولات بنزینی این شرکت در بازار بسته ایران مونتاژ شده و با تسلای ایلان ماسک به عنوان بزرگترین فروشنده خودروهای برقی در جهان رقابت می کند. غول آمریکایی اوایل ماه جاری پس از شکست در سال گذشته مقابل رقیب چینی به صدر بازار بازگشت.

BVdi می گوید در سه ماهه اول سال حدود ۳۰۰۰۰۰ خودروی برقی فروخته است که به وضوح کمتر از رکورد ۵۲۶۰۰۰ دستگاهی در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۳ است.

BVدی و با وجود رقبای درگیر در جنگ قیمت در چین، این شرکت قیمت برخی از جدیدترین مدل های خود را کاهش داده است، مانند تسلا.

جنگ قیمت جهانی؛ رقیب چینی BVdiTesla از کاهش سود و فروش خبر دادسوپر ۹، مدل مفهومی Fengchengbao، زیرمجموعه غول خودروسازی BVdi

هجوم خودروسازان چینی به بازارهای خارج از کشور باعث واکنش شدید در ایالات متحده و اروپا شده است، جایی که دولت ها به دنبال محافظت از خودروسازان داخلی خود هستند.

در نمایشگاه خودروی پکن که این هفته برای عموم افتتاح شد، BVdi It آخرین محصولات خود از جمله مدل های مفهومی و لوکس خود را به نمایش گذاشته است.

جنگ قیمت جهانی؛ رقیب چینی BVdiTesla از کاهش سود و فروش خبر دادماشین برقی ۰۷ محصول شرکت BV در نمایشگاه پکن

منبع: بی بی سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا