ورزشی

خبر خوش برای سردار آزمون از عربستان!

احتمال جدایی روملو لوکاکو از تیم فوتبال رم در پایان فصل بیشتر و بیشتر شده است. لوکاکو در پایان فصل گذشته اینتر را به امید پیوستن به یوونتوس جدا کرد، اما با عقب نشینی بانوی پیر، به جای بازگشت به تیم اصلی خود یعنی چلسی و پذیرش پیشنهادات نجومی مشتریان عربستانی خود ترجیح داد به صورت قرضی به رم برود. . پیوستن

مهاجم ۳۰ ساله بلژیکی دو دوره متفاوت را در رم تجربه کرد. دوره اول از ابتدای فصل تا اخراج ژوزه مورینیو که در آن ۱۵ گل به ثمر رساند و دوره دوم که از انتصاب دنیله دروسی به عنوان جانشین آقای خاص آغاز شد و در این مدت ملی پوش بلژیکی. تیم در ۴ ماه فقط سه گل زد. در حالی که پیش از این شایعاتی مبنی بر تمایل رم برای حفظ لوکاکو وجود داشت، اکنون به نظر می رسد که برنامه های باشگاه متفاوت است و جالوروسی ها هیچ برنامه ای برای پرداخت مبلغ ۴۰ تا ۴۵ میلیون (هدف چلسی برای موافقت با فروش لوکاکو) ندارند. با لغو قانون معافیت مالی سه ساله بازیکنان خارجی در ایتالیا، پرداخت دستمزد لوکاکو برای رم دشوارتر می شود.

با توجه به اینکه لوکاکو در برنامه های تاکتیکی کادر فنی چلسی قرار نگرفته، عربستان مقصد بعدی او خواهد بود و کوریره دلاسرا نیز این موضوع را بسیار محتمل دانسته است. این نشریه مدعی است که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی برای فصل آینده روی لوکاکو حسابی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا