ارزهای دیجیتال

دونالد ترامپ ۲.۴ میلیون دلار اتریوم فروخت

به گزارش ایران تحلیل:






ترامپ همچنان در دنیای ارزهای دیجیتال و NFT حضور دارد. او اخیراً مقدار قابل توجهی اتریوم به ارزش ۲.۴ میلیون دلار فروخته است.



به گزارش ایران تحلیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، مقدار قابل توجهی اتریوم به ارزش ۲.۴ میلیون دلار فروخت. این خبر بر اساس اظهارات شرکت تحلیل بلاک چین Arkham Intelligence منتشر شده است.

Arkham Intelligence تصویری از تاریخچه تراکنش یک کیف پول رمزنگاری شده در شبکه X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد این کیف پول متعلق به ترامپ بوده و او اتریوم خود را می فروشد. این شرکت اعلام کرد که بالاترین موجودی اتریوم ترامپ ۴ میلیون دلار بوده و او تاکنون ۱۰۷۵ واحد اتریوم را به قیمت ۲.۴ میلیون دلار فروخته است.

حضور قبلی ترامپ در دنیای ارزهای دیجیتال

فروش اتریوم توسط ترامپ پس از ورود او به دنیای ارزهای دیجیتال و NFT در دسامبر ۲۰۲۲ انجام شد. در آن زمان، او مجموعه کارت های NFT خود را راه اندازی کرد. ترامپ همچنین تایید کرد که دارای کیف پولی به ارزش ۵ میلیون دلار اتریوم است که از درآمد حاصل از فروش NFT به دست آمده است.

انتقاد به دلیل عدم درک از بازار ارزهای دیجیتال

با این حال، ترامپ به دلیل عدم درک صحیح از ارزهای دیجیتال مورد انتقاد قرار گرفته است. نماینده کنگره، دین فیلیپس، به کمبود کارشناسان رمزنگاری در کنگره اشاره کرده است و به طور خاص به ترامپ و جو بایدن اشاره کرده است. فیلیپس گفت که هیچ یک از نامزدهای ریاست جمهوری آمادگی و درک لازم برای هدایت کشور به سوی آینده دیجیتال را ندارند.

مجموعه جدید NFT ترامپ

علیرغم انتقادها، ترامپ همچنان در حوزه ارزهای دیجیتال و NFT فعال است. اوایل این ماه، او از مجموعه جدید NFT خود با عنوان “MugShot” رونمایی کرد که نشانه ای از دستگیری قبلی خود بود. خریداران این مجموعه که قیمت هر کدام ۹۹ دلار است، این فرصت را خواهند داشت که با ترامپ شام بخورند و با خرید ۴۷ یا بیشتر لباسی که او در هنگام دستگیری پوشیده بود، دریافت کنند.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا