اخبار اقتصاد ایران

زیرساخت‌های شبکه برق در گیلان نیازمند اصلاح و بهینه سازی است

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان گفت: رویکردی مبتنی بر هوشمندسازی تجهیزات و هوشمندسازی فرآیندها را دنبال خواهیم کرد.

ایران تحلیل، مسعود صادقی خمامی مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه زیرساخت های شبکه برق گیلان نیازمند بهسازی و بهینه سازی است، اظهار داشت: این زیرساخت ها در استان گیلان نیازمند اصلاح و بهینه سازی هستند. توسعه شبکه های کابلی خود نگهدار با هدف بهبود پایداری شبکه و احداث ایستگاه های توزیع با هدف بهبود ولتاژ شبکه.

صادقی خمامی با تاکید بر اینکه تنها به اصلاح زیرساخت اکتفا نمی کنیم، افزود: سیاست دیگری را در حوزه تحول دیجیتال در توزیع گیلان دنبال می کنیم که شامل ترکیبی از دید شبکه و شاخص های فنی و مرتبط با خدمات مشترکین علاوه بر غیر… خدمات حضوری به مردم است تا مردم برای دریافت خدمات نیازی به مراجعه مستقیم به دفاتر نداشته باشند اما از راه دور و با امکانات مبتنی بر فناوری اطلاعات امکان ثبت درخواست از طریق تلفن همراه یا از طریق کامپیوتر و پورتال های الکترونیکی تا در وقت مردم صرفه جویی شود و خدمات ارائه شود. دقیق و با قابلیت کنترل عمل کنید.

مدیر عامل توزیع برق گیلان همچنین با اشاره به حادثه دلخراش آتش سوزی روستای امامزاده ابراهیم شفت گفت: شاید یکی از دستگاه هایی بودیم که در کنار سایر دستگاه ها حضور جهادی داشتیم و با دستور استاندار گیلان ما فعالیت خود را آغاز کردیم و در روز حادثه شروع به ایمن سازی کردیم.

صادقی خمامی به خسارت ۱۰ میلیارد تومانی کالا اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ خانواده ای بدون برق نیست اما در محل هایی که سوخته تا زمانی که ساختمان به طور کامل احداث نشود امکان ایجاد انشعاب وجود ندارد.

وی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق گفت: بار زمستانی حدود ۸۰۰ مگاوات و بار تابستانی بیش از ۲۰۰۰ مگاوات است یعنی ۱۲۰۰ مگاوات بار سرمایشی داریم.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه مدیریت مصرف برای اینکه دچار محدودیت و کمبود نشویم بسیار ضروری است، یادآور شد: اگر مردم کولر در اختیار دارند کولرها را در حد آسایش اطراف قرار دهند. ۲۶ درجه سانتیگراد!

صادقی خمامی با اشاره به اینکه قطعی برق به این معنا نداریم، افزود: امسال مدیریت مصرف بسیار دقیق را دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: رویکردی مبتنی بر هوشمندسازی تجهیزات و هوشمندسازی فرآیندها را دنبال خواهیم کرد و خدمات آفلاین را نیز به وظایف خود اضافه خواهیم کرد، پاسخگویی به مردم و جلب رضایت آنها در اولویت کاری ما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا