اخبار اقتصاد ایران

شارژ کالابرگ ‌ماه رمضان در حساب سرپرستان خانوار :: ایران تحلیل

دومین ماه از طرح کاتالوگ الکترونیک (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارها از دهک های یکم تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه شروع می شود.

به گزارش ایران تحلیل، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فاز دوم طرح الکترونیکی فجران کالابرگ خبر داد و گفت: فاز دوم این طرح ملی همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز است. در تاریخ ۱۷ اسفند از سال ۱۴۰۲ شروع شد و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

یوسف شعبانی اظهار داشت: طرح کالای الکترونیک (فجرانه) به منظور حمایت بیشتر از سبد غذایی خانوارها از دهک اول تا هفتم از ۲۶ اسفندماه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح خانوارهای دهک اول تا هفتم مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالا می شوند، تصریح کرد: خانوارهای مشمول طرح می توانند ظرف مدت یک ماه نسبت به خرید اقلام سبد غذایی اقدام کنند. با توجه به نیاز آنها و خرید همه اقلام الزامی است. در یک مکان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح سرپرستان خانوار می توانند از هدیه ۲۲۰ هزار تومانی کمک هزینه تشویقی دولت با شرط خرید الکترونیکی ۱۱ قلم کالا بهره مند شوند، خاطرنشان کرد: ۱۱ قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، پاستا شیر، پنیر، ماست، شکر، تخم مرغ و حبوبات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا