اخبار اقتصاد ایران

شرایط فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور اعلام شد+ جزئیات

کرمان موتور شرایط فروش وانت جک J4، KMC T8 و BAC X3 را اعلام کرد. لازم به ذکر است این طرح از ۲۹ فروردین ماه شروع می شود.

ایران تحلیل در این طرح فروش که از ۲۹ آغاز می شود فروردین ماه شروع می شود، قیمت جک J4 791 میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، KMC T8 یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان و BAC X3 939 میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

شرایط فروش اقساطی KMC T8 جک J4 و X3 بک فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد. کرمان موتور پیکاپ KMCT8، جک G4 سدان و Back X3 Pro SUV را عرضه می کند.

فروش نقدی و اقساطی شرکت کرمان موتور وانت KMCT8، سدان جک G4 و شاسی بلند Back X3 Pro به صورت نقد و اقساط از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه شود. سایت گجت نیوز در این قسمت از اخبار خودرو به جزئیات شرایط فروش اقساطی KMC T8، جک J4 و بک X3 کرمان موتور پرداخته است. فروردین یک ماه دیگر ملاقات خواهیم کرد.

کرمان موتور در این پروژه وانت جک T8 را در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان عرضه می کند. متقاضیان می توانند با پیش پرداخت ۸۴۷ میلیون تومانی با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه این خودرو را خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

در این پروژه سدان چینی جک جی ۴ نیز با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. متقاضیان می توانند با پرداخت ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه این خودرو را خریداری کنند. این خودرو ۶۰ روز کاری تحویل مشتریان می شود.

کرمان نیز SUV Back X3 Pro را در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می کند. متقاضیان می توانند این خودرو را با پیش پرداخت ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و اقساط ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا