ارزهای دیجیتال

شروع ETF‌های بیت‌کوین با حجم معاملات 10 میلیارد دلاری در 3 روز

به گزارش ایران تحلیل:






واکنش گسترده سرمایه گذاران به ETF های جدید بیت کوین کش در بازار ایالات متحده، امید تازه ای به معامله گران بازار داده است.



به گزارش ایران تحلیل، راه اندازی اخیر ETF های بیت کوین کش در ایالات متحده با استقبال چشمگیر سرمایه گذاران مواجه شد. این را می توان در حجم معاملات تقریباً ۱۰ میلیارد دلاری تنها در سه روز مشاهده کرد. این تقاضای قوی نشان دهنده علاقه روزافزون به بیت کوین به عنوان یک دارایی است که نشان دهنده تغییر قابل توجهی در چشم انداز بازار ارزهای دیجیتال است.

در میان سه ETF بزرگ بیت کوین کش، GBTC گری اسکیل با حجم معاملات قابل توجه ۵.۱۷۴ میلیارد دلار برجسته شد. پس از آن IBIT Blackrock با ۱.۹۹۷ میلیارد دلار و FBTC با ۱.۴۷۹ میلیارد دلار قرار گرفتند. این اعداد نشان دهنده سطح بالایی از مشارکت سرمایه گذاران و علاقه فزاینده به مشارکت در بازار ارزهای دیجیتال است.

جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، در مورد موفقیت اخیر راه اندازی ETF می گوید که آنها از بسیاری جهات موفقیت کامل داشته اند. وی همچنین خاطرنشان کرد که Wisdomtree، سومین ETF بزرگ از نظر حجم معاملات، علیرغم اینکه یک تازه وارد در این فضا بود، توانست دارایی های قابل توجهی به ارزش ۳.۲۵ میلیون دلار را جذب کند.

سیفرث تاکید کرد که شروع قدرتمند ETF های بیت کوین کش تنها آغاز این روند است و پتانسیل رشد و توسعه بلندمدت قابل توجهی وجود دارد. اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ، فکر می کند که حجم معاملات ۱۰ میلیارد دلاری در مقایسه با سایر ETF ها دیوانه کننده است.

جذابیت بازار ارزهای دیجیتال افزایش خواهد یافت

علاوه بر ETF های بیت کوین کش موجود، ProShares درخواست هایی را برای پنج ETF اهرمی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرده است. این ETF ها فرصت های مختلفی را برای شرکت در بازار نقدی بیت کوین از طریق گزینه های مختلف اهرمی به سرمایه گذاران ارائه می دهند. تاریخ راه اندازی احتمالی این ETF ها ۱ آوریل است، مشروط به تایید مقررات.

ارزیابی اسکاراموچی با نظر کلی بسیاری از کارشناسان مطابقت دارد که معتقدند بیت کوین در سال های آینده برای رشد قابل توجهی آماده است. راه اندازی ETF بیت کوین کش و پیش بینی رویداد نصف شدن، این خوش بینی را تقویت کرده است زیرا سرمایه گذاران به طور فزاینده ای به دنبال قرار گرفتن در معرض این طبقه دارایی در حال ظهور هستند.

با افزایش پذیرش بیت کوین، تقاضا برای محصولات سرمایه گذاری قانونی و در دسترس نیز افزایش می یابد. راه اندازی اخیر ETF های بیت کوین کش در ایالات متحده گام مهمی در این مسیر است و در حال حاضر زمینه را برای نوآوری بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال فراهم می کند.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا