اخبار اقتصاد ایران

طرح تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در گیلان

اگر قصد دارید پنجره قدیمی خود را بدون تخریب تعویض کنید، باید به دنبال نمایندگی و برند معتبر باشید.

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره می تواند راه خوبی برای بهبود کیفیت و کارایی ساختمان شما باشد. پنجره های دو جداره با استفاده از شیشه مناسب این امکان را به شما می دهد که از عوامل مختلفی مانند صدا، گرما و سرما محافظت کنید و در عین حال تهویه مناسبی نیز داشته باشید.

معمولاً اکثر مردم این تصور را دارند که برای تعویض پنجره باید کل خانه را خراب کنند، دور پنجره را خراب کنند، پنجره قدیمی را با ریزش زیاد از بین ببرند، در نهایت پنجره جدید را نصب کنند و گچ کاری کنند و سیمان و رنگ آمیزی تهیه کنند. برای بازسازی دور پنجره

این ایده باعث شده است که بسیاری از این افراد پنجره های قدیمی خود را تغییر ندهند و با دست کشیدن از این امر، مزیت ها را از خود سلب کنند. پنجره دوجداره upvc محروم کردن اما شرکت نگین البرز این سرویس تعویض درب و پنجره را بدون کوچکترین آسیبی انجام می دهد.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب

ما در شرکت نگین البرز کارگران متخصص و مجرب را برای نصب و تعویض پنجره استخدام کرده ایم به همین دلیل قادر به تعویض انواع پنجره های چوبی قدیمی هستیم. پنجره آلومینیومی آهن و سایر مصالح موجود را با پنجره های جدید جایگزین کنید. همچنین در صورتی که ساختمانی دارای پنجره های دوجداره قدیمی یا بی کیفیت باشد توسط کادر مجرب ما بدون هیچ گونه آسیبی بازسازی می شود.

نکات مهم در تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

اگر قصد دارید پنجره قدیمی خود را بدون تخریب تعویض کنید، باید به دنبال نمایندگی و برند معتبر باشید. اولین و مهمترین نکته در تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب آن اندازه گیری دقیق و صحیح است. مجموعه ناگین البرز، به عنوان نمایندگی رسمی ویستابست در تهران – گیلان – کرج – قم این اطمینان را به شما می دهد که با استفاده از کارشناسان خود این عملیات را کاملاً دقیق و بدون هیچ گونه تخریبی برای شما انجام خواهد داد.

نگین البرز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره طرح ویژه ای را آغاز کرد. تعویض پنجره قدیمی با شیشه دوجداره امکان نصب سریع با کمترین دردسر را برای انواع درب و پنجره دوجداره و سه جداره در اختیار شما قرار می دهد. و می توانید به نگین البرز و تیم حرفه ای آن در این زمینه اعتماد کنید.

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره در رشت و انزلی

در صورت نیاز به تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در رشت یا انزلی و یا سایر شهرهای گیلان می توانید با استفاده از شماره های شرکت با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان فروش مجموعه بهره مند شوید. همچنین لازم به ذکر است می توانید با مراجعه به سایت نگین البرز به آدرس neginalborz-group.com با ما تماس بگیرید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن با شما در تماس باشند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند. در دسترس شما

مشاوره تلفنی رایگان برای تعویض شیشه های قدیمی با دوجداره

تلفن دفتر مرکزی: ۰۲۱۲۲۲۰۶۳۵۵۹-۰۲۱۲۲۳۸۳۳۲۹

کارشناس فروش : ۰۹۹۰۲۹۸۲۵۴۱

نحوه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب در شرکت ناگین البرز

  1. ابتدا لولاهای قدیمی در و پنجره از روی آن جدا می شوند.
  2. پنجره های قطعات ثابت باز و برداشته می شوند.
  3. پس از برداشتن شیشه ها و شیشه های ثابت، ستون های میانی افقی و عمودی باقیمانده بریده شده و تنها قاب اصلی پنجره باقی می ماند.
  4. پنجره دوجداره UPVC جدید با پیچ های محکم بر روی فریم موجود نصب می شود. در فریم اصلی پنجره UPVC جایگزین از پروفیل های مخصوص با لبه پهن تر استفاده شده است تا چارچوب پنجره قدیمی را به خوبی پوشش دهد.
  5. برای آب بندی کامل پنجره UPVC فوم تزریق می شود.
  6. به منظور آب بندی پنجره یو پی وی سی، چسب (سیلیکون) تزریق می شود.
  7. پس از آماده شدن قاب، پنجره های دو جداره نصب می شوند.
  8. در انتها برای هم ترازی و صافی دسته ها چسب زدن انجام می شود.

مراحل تعویض پنجره قدیمی با پنجره های دوجداره

  1. اندازه گیری عرض و ارتفاع پنجره ها از داخل
  2. تماس بگیرید و قیمت تقریبی را از همکاران ما دریافت کنید
  3. تصاویر نمایشی از پنجره های طراحی شده برای خانه خود را دریافت کنید
  4. تایید پیشنهاد قیمت و واریز به مرجع کارشناس
  5. حضوری مراجعه کنید و ابعاد دقیق پنجره های خود را اندازه گیری کنید
  6. تولید پنجره بر اساس ابعاد مصوب و سپس حمل و نقل آنها
  7. و در نهایت پنجره های دوجداره upvc نصب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا