ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز دوشنبه 23 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت مرد حلق آویز: احساس می کنید کسی در وسط یک گردباد گرفتار شده است. همه چیز دور سر شما می چرخد ​​و هیچ چیز تحت کنترل شما نیست. تسلیم استرس و نگرانی نشوید. الان هیچ کاری نمیتونی بکنی بگذارید این طوفان هر کاری که می خواهد انجام دهد و منتظر بمانید تا بگذرد، زیرا مبارزه با آن فقط به شما آسیب می رساند. آنچه را که نمی توانید تغییر دهید بپذیرید و منتظر باشید تا اوضاع آرام شود.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت پاپ: زمان آن فرا رسیده است که کنترل اوضاع را به عهده بگیرید. آتش درون شما شعله ور است و تأثیری که می توانید بر دیگران داشته باشید بی حد و حصر است. تحت هیچ شرایطی خود و توانایی های خود را دست کم نگیرید و کنار نکشید. با هر موقعیتی با اعتماد به نفس کامل روبرو شوید و بدانید که همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت. افق های خود را گسترش دهید و یک پاداش منحصر به فرد دریافت کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت ساختگی: به جای تمرکز بر به دست آوردن بیشتر از آنچه که دارید، بر آنچه دارید تمرکز کنید. از آنچه دارید استفاده کنید و به آنچه صدای درونتان به شما می گوید گوش دهید. حس ششم شما به خوبی می داند چه چیزی برای شما خوب است و چه چیزی برای شما بد است. وقت خود را با چیزهای بی اهمیت تلف نکنید و روی اولویت های اصلی خود تمرکز کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

نقشه خورشید: امروز روز بسیار خوبی برای شماست. هر چه بیشتر به احساسات خود توجه کنید و به ندای درونی خود گوش دهید، موفق تر خواهید بود. از انجام کارهای جدید و کسب تجربیات جدید نترسید. چیزهای جدیدی که اکنون وارد زندگی شما می شود، تأثیرات مثبتی روی شما و زندگی شما خواهد داشت. به احساسات خود اعتماد کنید، قلب شما دقیقاً می داند که شما را به کدام سمت می برد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

نقشه جهان: این روزها به نظر می رسد که دیگران آن طور که انتظار می رود، مسائل را جدی نمی گیرند. اگر می بینید که به نظر می رسد همه یکسان هستند، به احتمال زیاد نشانه آن است که بیش از حد به خود و دیگران سخت می گیرید! زندگی یک بازی است و در این دنیای بیکران ما مانند ذرات شناور در فضا هستیم. زندگی ما در مقایسه با کیهان یک چشم بر هم زدن است. خودتان یا زندگی را خیلی جدی نگیرید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت امپراتور: امروز هیچ یک از فرصت های پیش روی خود را نادیده نگیرید. حتی اگر این موقعیت ها در ابتدا غیر منطقی و محکوم به شکست به نظر می رسند، خیلی سریع تصمیم نگیرید. به احتمال زیاد یکی از این موقعیت ها بزرگترین فرصت زندگی شما خواهد بود. در مسیر موفقیت، معمولاً هیچ علامت نئونی وجود ندارد که به شما بگوید آن را بگیرید. این به شما بستگی دارد که بفهمید. به چیزی که حس ششم به شما می گوید اعتماد کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

کارت کشیش اعظم: اکنون زمان آن است که برنامه های خود را عملی کنید. انرژی فوق العاده ای در درون خود احساس می کنید که شما را تشویق می کند با دیگران ارتباط برقرار کنید. به یاد داشته باشید که همکاری با دیگران می تواند سرعت و کیفیت عملکرد شما را چندین برابر افزایش دهد. اگر به کمک نیاز دارید، دریغ نکنید، بسیاری از دستان منتظر هستند تا در صورت نیاز از شما حمایت کنند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت کیمیاگر: امروز به دنبال بهترین ها باشید و به چیزی کمتر از بهترین ها بسنده نکنید. شما در حال حاضر انرژی زیادی در دسترس دارید که باید از آن استفاده کنید و به احساسات خود ارزش بدهید. به خود اجازه ندهید که برنامه های زندگی خود را قربانی کنید تا به احساسات دیگران جریحه دار نشوید. هر کس دیگری می تواند از خود و احساسات خود مراقبت کند و بهتر است حداقل در حال حاضر فقط روی خود تمرکز کنید. شما در درجه اول مسئول خودتان هستید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت مرد حلق آویز: ای کاش می توانستید همه چیز را رها کنید و هر چه سریعتر از این وضعیت آشفته خارج شوید، اما بین گذشته و آینده گیر کرده اید و نمی دانید چه باید بکنید. احساس می کنید با آداب و رسوم و سنت هایی مرتبط هستید که شاید زمان آن رسیده است که آن ها را به روز کنید. شما نمی توانید به طور همزمان به بزرگترین اهداف خود برای آینده دست یابید و در عین حال به گذشته دست و پا گیر خود پایبند باشید. البته به خاطر داشته باشید که اهدافی که انتخاب می کنید نباید خیلی بلندپروازانه باشند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

کارت اعتدال: این روزها هر دعوای کوچکی می تواند به سرعت به یک جنگ همه جانبه تبدیل شود. اگر با دقت به مسائل و مشکلات مختلف برخورد نکنید، هر تکه کاه می تواند برای شما کوهی شود. نکاتی که امروز باید به آن توجه کنید حفظ تعادل و آرام صحبت کردن است. همه چیز خیلی سریع پیش می رود، بنابراین خود را ببندید و برای شوک های احتمالی آماده باشید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

نقشه برج: هر لحظه احساس می کنید کنار کشیده می شوید و ناگهان همه چیز توجه شما را می طلبد و حتی نمی توانید به یکی از وظایف خود توجه کامل داشته باشید. تمام تلاش خود را بکنید تا کنترل اوضاع را از دست ندهید. به خودتان سخت نگیرید و فراموش نکنید که همیشه لبخند بزنید. قدم به قدم پیش بروید و کارتان را یکی یکی انجام دهید. مطمئناً نمی توانید همزمان روی بیش از یک کار تمرکز کنید و این فقط کیفیت کار شما را از بین می برد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

نقشه عملکرد: امروز روز بسیار خوبی برای شما خواهد بود. احساس می کنید شرایط برای پیشرفت شما آماده شده است و اکنون یکی از آن لحظاتی است که می توانید هر ایده ای را که به ذهنتان می رسد به سرعت اجرا کنید. پروژه هایی که بر عهده می گیرید خیلی سریع پیش می روند و اطلاعات مورد نظرتان را با سرعت قابل توجهی به دست می آورید. از انرژی امروز استفاده کنید و سخت تلاش کنید تا رویاهای خود را محقق کنید.

تاریخچه فال

از قدیم الایام، بسیاری از مورخان ریشه های فال و جادو را با سرزمین های شرقی مرتبط دانسته اند و ریشه کلمه جادو از کلمه Magi (مگ برای کشیش زرتشتی) گرفته شده است. نکته مشترکی که در تمام تمدن های باستانی ایران، مصر، هندی ها، بابلی ها و… به چشم می خورد، پیوند این تمدن ها با عناصر چهارگانه و تلاش آنها برای استفاده از این عناصر برای پیش بینی آینده است.

امروزه نیز از برخی علوم طالع بینی و نجوم که علمی کاملاً اثبات شده و به دور از خرافات هستند برای پیش بینی وقایع آینده استفاده می شود. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط بینندگان بزرگی مانند نوستراداموس (نوستراداموس) انجام شد و چندین دهه بعد رخ داد، بسیاری از مردم را به نبوت و طالع بینی باور کرد. فالگیرها ادعا می کنند که وقتی فال می گویند، ذهنشان متوقف شده و آماده دریافت الهام از کائنات است.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا