بانک و بیمه

فروش ۱۸۳۹ شمش طلا در ۱۵ حراج| ۱۵۰ کیلو در پانزدهمین حراج فروخته شد

به گزارش ایران تحلیل، پانزدهمین حراج شمش طلا در مرکز طلا و ارز ایران با معامله ۱۵۰ قطعه شمش طلای یک کیلویی به پایان رسید. بنابراین، در مجموع ۱۵ حراج این مرکز، ۱۸۳۹ کیلو شمش طلای یک کیلویی به فروش رسید.

شنبه، ۲۶ اسفند در ماه ۱۴۰۲ معامله ۱۵۰ قطعه کیلوگرم شمش طلای استاندارد ۹۹۵ عیار در تالار معاملات طلای مرکز بورس ایران انجام شد. در جریان معاملات پانزدهمین مزایده، تعداد ۱۸۲ شمش طلا استاندارد در دو نوبت عمده و خرده فروشی توسط صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش طلا معامله شده در آن روز ۴ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان بود.

چهاردهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران با معامله ۲۴۸ قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. در چهاردهمین جلسه معاملاتی، تعداد ۳۸۶ قطعه شمش طلای استاندارد در دو نوبت عمده و خرده فروشی توسط صادرکنندگان عرضه شد. متوسط ​​قیمت شمش طلا معامله شده در آن روز ۳ میلیارد و ۹۷۴ میلیون تومان بود.

یکشنبه ۲۰ اسفند فعالان صنعت طلای کشور در ماه ۱۴۰۲ تعداد ۱۸۱ قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلویی را به ارزش ۹۹۵ در هزار در تالار معاملات طلای مرکز بورس ایران خریداری کردند. در جلسه معاملاتی گذشته تعداد ۳۵۶ قطعه شمش طلای استاندارد در دو نوبت عمده و خرده توسط صادرکنندگان عرضه شد.

در سیزدهمین حراج شمش طلای استاندارد با میانگین قیمت ۴ میلیارد و ۱۳ میلیون تومان معامله شد. که نسبت به مزایده دوازدهم ۵۹ میلیون تومان کاهش داشت.

در دوازدهمین حراج شمش طلای شخصی در تالار معاملات طلای مرکز بورس اوراق بهادار، ۲۰۳ قطعه شمش طلای استاندارد به وزن یک کیلوگرم و حاوی ۹۹۵ در هزار توسط فعالان صنعت طلای کشور خریداری شد. در دوازدهمین حراج شمش طلای استاندارد با میانگین قیمت ۴ میلیارد و ۷۲ میلیون تومان معامله شد. این قیمت نسبت به قیمت فروش شمش طلا در مزایده قبلی ۸۰ میلیون تومان افزایش داشت.

از مجموع عرضه ۳۳۰ شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با محتوای ۹۹۵ در هرمیل، ۲۳۴ شمش طلای استاندارد در یازدهمین مزایده حضوری توسط طرفین معامله شد. در یازدهمین حراج شمش طلای استاندارد با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۹ میلیون تومان معامله شد.

در دهمین مزایده شمش طلای شخصی، از مجموع پیشنهادی ۳۰۴ قطعه یک کیلوگرمی شمش طلای استاندارد با محتوای ۹۹۵ در هرمیل، ۲۶۸ قطعه شمش طلای استاندارد توسط طرفین معامله شد. در دهمین حراج شمش طلای استاندارد با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان معامله شد.

نهمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران اولین اسفند ماه با حضور خریداران و فروشندگان در تالار معاملات طلای مرکز بورس ایران برگزار شد. از مجموع عرضه ۱۴۳ شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی به میزان ۹۹۵ در هرمیل، ۱۲۴ شمش طلای استاندارد توسط طرفین معامله شد. در نهمین حراج شمش طلای استاندارد با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۶۱۳ میلیون تومان معامله شد.

لازم به ذکر است، در هشتمین حراج شمش طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران، از مجموع عرضه ۲۲۵ قطعه یک کیلوگرمی شمش طلای استاندارد با محتوای ۹۹۵ در هرمیل، ۱۲۴ قطعه شمش طلای استاندارد توسط طرفین معامله می شود. در هشتمین حراج شمش طلای استاندارد با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان معامله شد.

در هفتمین حراج شمش طلای شخصی، از مجموع ۱۴۱ شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵/۱۰۰۰، ۷۴ شمش طلای استاندارد توسط طرفین معامله شد. شمش طلای استاندارد در هفتمین حراج حضوری با میانگین قیمت ۳.۵۸۰ میلیون تومان معامله شد.

در ششمین حراج حضوری که سه شنبه هفته گذشته برگزار شد؛ از ۴۶ شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی عرضه شده، ۳۴ شمش طلای استاندارد توسط طرفین معامله شد. در ششمین حراج زنده شمش طلای استاندارد با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان معامله شد.

در پنجمین حراج شمش طلای شخصی، از مجموع ۱۱۲ شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی به میزان ۹۹۵ در هرمیل، ۹۴ شمش طلای استاندارد توسط طرفین معامله شد. شمش طلای استاندارد در آخرین حراج زنده با میانگین قیمت ۳.۵۳۵ میلیون تومان معامله شد.

لازم به ذکر است در چهارمین حراج شمش طلا در مجموع ۱۱۶ عدد شمش طلا استاندارد توسط صادرکنندگان خصوصی عرضه شد که از این تعداد ۱۱ قطعه با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان معامله شد.

در سومین مزایده ۷۹ شمش طلای استاندارد از مجموع ۱۱۲ شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با ظرافت ۱۰۰۰/۹۹۵ مورد معامله قرار گرفت. در سومین حراج زنده شمش طلای استاندارد با میانگین قیمت ۳.۶۳۵ میلیون تومان معامله شد.

دومین حراج حضوری شمش طلای استاندارد نیز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران و شامل محموله ای به وزن ۳۷ کیلوگرم شمش طلای بیکار بود که بر اساس مکانیزم عرضه و تقاضا و حراج حضوری ۵ عدد کیلوگرم شمش طلا در مزایده عمومی با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان معامله شد. در اولین جلسه حراج ۱۰ شمش طلا هر کدام یک کیلو فروخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا