ورزشی

فوتبال ایران در حال نابودی است!

علی اصغر مدیر این روستا با اشاره به شرایط و کیفیت لیگ برتر فوتبال ایران گفت: کیفیت لیگ برتر بسیار پایین است، به ۴ تیم برتر لیگ نگاه کنید، این از نظر فنی و تاکتیکی است. وضعیت بازی ها!” فوتبال ما در کل عادی است و جای بحث فنی و مسائلی از این دست نیست.

وی ادامه داد: به روزهای پایانی لیگ نزدیک می شویم و با توجه به شرایط جدول حساسیت ها بالاست و تا هفته آخر ادامه خواهد داشت. لیگ کیفیتی ندارد اما این حساسیت باعث شده که هواداران به فوتبال و ورزشگاه ها بیایند وگرنه وقت خود را تلف می کنند و فوتبال زیبایی را نمی بینند. شما فوتبال ما را با لیگ های دیگر مقایسه کنید تا ببینید چقدر از فوتبال مدرن امروزی عقب هستیم.

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان یادآور شد: زمانی که ما بازی می کردیم آرامش در فوتبال بیشتر بود اما امروز حتی داوران نیز آرام نیستند. این هم طبیعی است چون مشکلات اقتصادی و خانوادگی گریبانگیر افراد خارج از محیط ورزشی می شود، همان فرد قرار است در یک بازی مهم با آن شرایط و استرس سوت بزند و طبیعی است که نمی تواند این حجم از فشار سخت و قابل تحمل را تحمل کند. . وقتی شرایط به این شکل است، داور تمرکز لازم را ندارد و نمی توان به تنهایی او را مقصر دانست.

مدیر روستا تصریح کرد: از طرفی هواداران در فضای مجازی و خارج از فضای ورزشی به داوران توهین می کنند و از دروغ استفاده می کنند که صحیح نیست. فدراسیون فوتبال باید در این زمینه وارد عمل شود و از داوران خود به نحو مقتضی محافظت و مراقبت کند و با متخلفان به شدت برخورد کند. بحث قراردادها و حقوق هم باید مورد توجه قرار گیرد و در مجموع تا زمانی که داوران آرامش و شرایط مناسب نداشته باشند، شرایط به همین شکل باقی می ماند.

مدیر روستا: فوتبال ایران در حال نابودی است!

وی همچنین گفت: رقابت در بالای جدول بسیار نزدیک است و دو تیم به دنبال کسب جام هستند. هرچند از نظر فنی چیزی نمی بینیم اما واقعیت این است که تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان باید فوتبال خیلی بهتری را به نمایش بگذارند چون ویترین فوتبال ما هستند. برخی تیم های دیگر به دلیل سن یا سرمایه گذاری که دارند همیشه در میانه های جدول هستند.

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که برای جلوگیری از تبانی احتمالی در هفته های پایانی لیگ چه راهکارهایی می توان اندیشید، گفت: بدون شک فدراسیون فوتبال و دستگاه های مربوطه در این زمینه اقداماتی انجام داده اند اما اگر فقط این چیزها حل شود، وضعیت به سمت دیگری پیش می رود. وقتی فردی در چندین تیم بازیکن دارد، اگر بخواهد به راحتی می تواند نتایج را دستکاری کند.

مدیر روستا: فوتبال ایران در حال نابودی است!

مدیر روستا تاکید کرد: اگر عزم برای مبارزه با حواشی فوتبال وجود نداشته باشد به مسیر نزولی که اکنون در آن هستیم ادامه می دهیم، فوتبال ما را در یک شیب نزولی قرار داده است که عاقبت خوبی نخواهد داشت. متاسفانه با توجه به فعالیت افراد سودجو و پول های پراکنده این روند ادامه دارد و باید دید مسئولان چه تدابیری برای آن در نظر خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا