اخبار اقتصاد ایران

قدردانی وزیر نیرو از مدیر عامل برق گیلان به منظور اشاعه فرهنگ مصرف بهینه برق

در دومین جشنواره ارزشیابی مدیران روابط عمومی:

وزیر نیرو از توجه ویژه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان به افکار عمومی و حوزه مهم ارتباطات، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مدیریت مصرف قدردانی کرد.

ایران تحلیل، در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی صنعت آب و برق کشور و با حضور وزیر نیرو، مدیرعامل برق منطقه ای گیلان که بیشترین تعامل و همکاری را با روابط عمومی و مردم داشتند. نظر، مورد احترام قرار گرفت.

طی آیینی در دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی صنعت آب و برق کشور که در سومین بهمن ماه جاری با حضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر در سالن آمفی تئاتر وزارت نیرو برگزار شد. علی اکبر محرابیان وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیر از توجه ویژه محمود دشت بزور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان و همکارانش به موضوع اطلاع رسانی قدردانی کرد. و فرهنگ سازی در راستای تغییر رفتار مصرف کننده که منجر به کسب عنوانی شایسته در این زمینه شد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: گذر موفق از پیک مصرف آب و برق در تابستان گرم سال ۱۴۰۲ مرهون تلاش دلسوزانه و خستگی ناپذیر همکاران و مدیران صنعت آب و برق به ویژه در حوزه اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه.» ویژگی بارز این دوره موفقیت چشمگیر در مدیریت مصرف بخش خانوار و صرفه جویی قابل توجه در این بخش است که باعث شد انرژی مورد نیاز مردم به بهترین نحو و برای اولین بار در تاریخ تامین شود. در صنعت برق، انرژی تحویلی به صنایع از بخش خانگی بیشتر بود».

لازم به ذکر است وزیر نیرو در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی صنعت آب و برق کشور از ۷ مدیر عاملی که بیشترین تعامل و همکاری را با روابط عمومی و افکار عمومی داشتند قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا