طلا و ارز

قیمت دلار امروز 19 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل؛






دلار در اولین روز هفته با روندی افزایشی افتتاح شد. علاوه بر رشد تقاضا، افزایش قیمت ها در بازارهای جهانی و افزایش قیمت جهانی طلا، دلار را برای صعود به کانال بالاتری آماده کرده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در سطح چهارم کریدور ششم بسته شد و امروز در سطح هفتم بازگشایی شد. اسکناس دلار در لحظه تنظیم این مطلب در سطح هشتم و در کف کریدور ششم در حال معامله است.

فعالان بازار ارز، بازارهای جهانی را با قیمت دلار در بازار داخلی همگن می دانند. می گویند همه خریدارند و فروشنده ای در بازار نیست. با توجه به روند کنونی و افزایش تدریجی قیمت دلار، معامله گران بر این باورند که در چند روز پایانی سال تحرک عمده قیمتی رخ نخواهد داد.

قیمت درهم افزایش یافت

درهم امروز با افزایش محدود ۴۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت درهم در زمان نگارش ۱۶۴۵۰ تومان می باشد. تتر با ۵۰ تومان افزایش نسبت به آخرین معامله هفته گذشته در قیمت ۶۰ هزار و ۳۰۰ تومان بازگشایی شد.

قیمت پوند انگلیس ۹۰۰ تومان افزایش یافت و ۷۸ هزار و ۱۱۰ تومان معامله می شود. امروز یورو با ۳۸۰ تومان افزایش به ۶۶ هزار و ۴۹۰ تومان رسید.

لازم به ذکر است صرافی ایران اسکناس های دلاری ۴۳ هزار و ۹۵ تومانی و حواله دلاری را با قیمت های ۴۰ هزار و ۱۲۵ تومانی عرضه می کند.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا