طلا و ارز

قیمت دلار امروز 26 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت دلار در نیم کریدور ۵۰ هزار تومانی ۲۵۰ تومان افزایش یافت. معامله گران این روند را تقاضا می نامند تا عرضه و انتظار دارند که دلار در ماه جدید از مقاومت عبور کند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۶ است بهمن با تعریض نیمی از راهرو ۵۰ هزار تومان افزایش یافت. امروز این اسکناس بالاترین قیمت هفته گذشته را به خود اختصاص داده و در نیمه راهرو ۵۰ هزار تومانی به کانال ششم رسیده است. معامله گران رشد تقاضا در بازار ارز را دلیل این افزایش قیمت می دانند و می گویند روند تقاضا از عرضه پیشی گرفته و دست بازارساز خالی است.

اسکرین شات 15 فوریه 2024 ساعت 11:49:14 ق.ظ

برخی کارشناسان اقتصادی دلیل افزایش شدید قیمت دلار در هفته های اخیر را جبران کسری بودجه کارکنان دولت و عرضه طلایی که بانک مرکزی از طریق مرکز طلا و ارز به فروش می رساند، می دانند. تا بانک بتواند طلای خود را با قیمت های بهتر بفروشد. . به گفته آنها، این دو عامل برای رفتار افزایشی قیمت دلار مورد توجه مردم است.

تحلیلگران بازار مالی قیمت فعلی دلار را در محدوده ۵۲ هزار و ۴۰۰ تومان می دانند و معتقدند حفظ این محدوده به عوامل زیادی بستگی دارد. آنها می گویند بر اساس مفروضات فعلی می توان کف قیمتی ۵۴ هزار تومانی را برای دلار در نظر گرفت، اما رعایت این محدوده بستگی به شرایط سیاسی دارد.

کاهش محدود قیمت درهم

امروز پنجشنبه ۲۶ ام بهمن قیمت درهم حرکت صعودی دلار را دنبال نکرد. این اسکناس در لحظه تنظیم این مطلب با قیمت ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می شود که نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان کاهش محدود نشان می دهد. تتر نیز با ۵۶۰ تومان افزایش ۵۵۹۰۰ تومان است.

قیمت دلار امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۷۰۹ است و به قیمت روز گذشته عرضه می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا