طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 18 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در بازار آزاد امروز با نوسان نزولی محدود دلار همراه نشد و سکه های سنگین با افزایش قیمت محدود مواجه شدند. در زمان نگارش این مقاله، اکثر سکه ها با نوسان و با همان قیمت روز گذشته معامله می شوند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز با دو روند صعودی و یک روند خنثی افتتاح شد. در زمان نگارش این مقاله، روند نزولی محدود دلار و طلای جهانی اثر تضعیف کننده ای بر بازار طلا نداشته است.

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب، قیمت جهانی طلا تقریباً سه دلار کاهش یافته و با قیمت ۲۰۳۳ دلار معامله می شود.

اسکرین شات 7 فوریه 2024 ساعت 12:20:59 ب.ظ

سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ با افزایش ۱۲۴۰۰۰ تومانی با قیمت ۳۲ میلیون و ۴۰۹۰۰۰ تومان معامله می شود. سکه بهار ۲۹ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته ۲۰ هزار تومان افزایش نشان می دهد.

لازم به ذکر است قطعات سبک سکه نیز بدون تغییر قیمت و با ارزش روز گذشته معامله می شود. نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۱۷۹۵۰۰۰۰ تومان و ۱۱۰۰۰۰۰۰ تومان معامله می شود. قیمت سه گرم در دو روز گذشته تغییری نکرده و به ارزش روز گذشته پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می شود.

مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۲ میلیون بود

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۹ هزار تومان افزایش به دو میلیون و ۷۸۲ هزار تومان رسیده است. قیمت طلای مستعمل دو میلیون و ۷۴۵ هزار تومان است.

در زمان نوشتن، حباب سکه در تمام بخش‌ها صعودی است. حباب سکه امامی ۱۴۳ هزار تومان، سکه بهار ۱۶ هزار تومان، نیم سکه ۸ هزار تومان، ربع سکه ۴ هزار تومان و سکه گرم ۲ هزار تومان افزایش یافته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا