طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 23 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز با یک روند صعودی محدود بازگشایی شد. روز دوشنبه قیمت طلا بیش از سکه افزایش یافت و حباب سکه با وجود افزایش قیمت قطعات کاهش چشمگیری داشت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۳ بهمن با افزایش محدود بازگشایی شد. رشد قیمت طلا بیشتر از سکه بود و حباب سکه کاهش ارزش قابل توجهی را در روند افزایشی قیمت به ویژه برای قطعات سنگین مشاهده کرد.

اسکرین شات 12 فوریه 2024 در 12:34:45 ب.ظ

دلار امروز با افزایش اندک ۱۰۰ تومانی آغاز شد و قیمت آناس جهانی نیز یک دلار افزایش محدود را ثبت کرد. بازار طلا نیز در مدار عوامل اصلی تعیین کننده قیمت قرار گرفت و روند صعودی از خود نشان داد.

لازم به ذکر است که شاخص جهانی طلا در زمان نگارش این گزارش با قیمت ۲۰۲۳ دلار معامله می شود.

نیم سکه وارد کانال ۱۸ میلیونی شد

سکه امامی امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ با افزایش سه هزار تومانی به قیمت ۳۲ میلیون و ۵۸۹ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار ۲۹ میلیون و ۸۲۵ ​​هزار تومان و ۱۵ هزار تومان افزایش یافته است.

مثقال طلا به کانال ۱۲ میلیونی بازگشت

قیمت طلا در آغاز معاملات امروز با روند صعودی آغاز شد. در زمان نگارش این مطلب، هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۱۶ هزار تومان افزایش داشته است. در زمان نگارش این مطلب، هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۲ میلیون و ۴۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش به ۲ میلیون و ۷۷۹ هزار تومان رسیده است. قیمت طلای مستعمل دو میلیون و ۷۴۲ هزار تومان است.

در زمان نگارش، حباب سکه در تمام قسمت ها نزولی است. حباب سکه امامی ۲۹۱ هزار تومان، سکه بهار ۳۲۵ هزار تومان، نیم سکه ۱۰۵ هزار تومان، ربع سکه ۲۸ هزار تومان و سکه گرمی ۱۸ هزار تومان است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا