بانک و بیمه

نقش گروه سرمایه‌گذاری مسکن در بهبود روش‌های ساخت تقویت شود

به گزارش ایران تحلیل، در این مراسم به مناسبت سی و چهارمین سالگرد سامسکن، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن ضمن تبریک به سیدعباس حسینی، از زحمات محمدرضا جواهری مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی و آرزوی موفقیت کرد. به علیرضا جعفری مدیرعامل جدید این هلدینگ موفق به خدمت رسانی به مردم و تحقق اهداف و برنامه ها شد.

اصول و مفاهیم هلدینگ را در ثمسکن پیاده کنید
مدیرعامل بانک مسکن خطاب به مدیران این شرکت انتظارات خود را از شرکت انبوه ساز گروه سرمایه گذاری مسکن بیان کرد و خواستار نهایت تلاش و همت مهندسین این شرکت در اجرای طرح های عمرانی به ویژه در شهرسازی با تمدن شد. رویکرد.

وی ادامه داد: انتظار دارم هلدینگ تمسکن در جایگاه واقعی و شایسته خود بدرخشد و از ظرفیت های خود بر اساس اصول و مفاهیم هلدینگ استفاده کند تا بتوانیم در راستای ساخت مسکن برای مردم عزیز تلاش چشمگیری داشته باشیم.

حسینی ادامه داد: گروه سرمایه گذاری مسکن شرکتی است که در بسیاری از زمینه ها به ویژه ساخت و ساز با کیفیت، خوشنامی، مشتری مداری، وعده های خوب و کاهش هزینه های ساخت و ساز شناخته شده است و در تلاش است تا این حسن شهرت را دوچندان کند.

وی بیان کرد: از همه شما انتظار می رود در زمان مناسب برنامه های آتی را به مدیران ارشد بانک ارائه کرده و به طور منظم از پیشرفت پروژه ها گزارش دهید. زیرا زمانی می توانیم افتخار کنیم که پروژه ها به موقع و حتی سریعتر تکمیل و به دست مصرف کننده برسد.

بازتعریف برند هلدینگ تامسکان و توسعه شاخص ها
حسینی گفت: بانک مسکن یک توسعه‌دهنده ملکی است و از این رو یکی از اهداف مهم این بانک بازتعریف برند هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن در کشور است تا به عنوان یک توسعه‌دهنده ملکی شناخته شود در آینده نزدیک بتوانیم با کاهش قیمت واحدهای مسکونی، تسریع در پروژه‌ها، استفاده از ابزارها و روش‌های پیشرفته ساخت‌وساز و پیروی از الگوی مشتری‌محور به این هدف دست یابیم.

وی گفت: یک برند خوب در بازار سرمایه موفق است و ما در بانک مسکن خواهان افزایش سهم مسکن در بازار سرمایه هستیم. لذا در این راستا از تمامی ظرفیت های کشور و بازار سرمایه برای اجرای کامل تعهدات خود استفاده می کنیم.

اجرای معماری اصیل ایرانی-اسلامی برای آرامش مردم
مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر تحقق سریع ارتقای کیفی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به عنوان هدف فعلی این بانک با کمک شعار قرآنی بانک مسکن (آیه ۸۰ سوره مبارکه نهال) گفت: یک کار بزرگ. هدفی تعیین شده است که همراه با تدارک محقق می شود. ما پیگیر تامین مالی پروژه مهم نهضت ملی مسکن هستیم و تلاش ها و پیگیری های زیادی در این راستا انجام داده ایم تا افزایش سرمایه ۱۰۰ همتی را فراهم کنیم که در تاریخ بانکداری ایران بی سابقه است.

وی همچنین به اجرای الگوی اصیل معماری ایرانی اسلامی در ساختمان های بانک مسکن اشاره کرد و گفت: طراحی ساختمان با این نوع معماری و استفاده از طراحی فضا و طراحی رنگی روح انگیز می تواند در آرامش موثر باشد. خانواده ها و نمونه ای از شعار قرآنی بانک مسکن و خدمات برای هموطنان عزیز.

حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه دوران طلایی بانک مسکن به زودی آغاز می شود، از ظرفیت، تخصص و توانمندی های فناورانه بانک مسکن صحبت کرد و از عرضه محصولات هوش مصنوعی این بانک در آینده نزدیک خبر داد.

لزوم هماهنگی حداکثری شرکت های تابعه با شعب بانک
مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر اهمیت حفظ امنیت اطلاعات در بانک و حفاظت از دارایی ها، اظهار کرد: تمامی شرکت های تابعه باید با هماهنگی با بخش های مختلف بانک، از اختلال در برنامه ریزی و روند صحیح کار جلوگیری کنند.

وی همچنین بر لزوم همکاری همه جانبه، هم افزایی و رعایت اخلاق حرفه ای در انجام کارها و هماهنگی درون بدنه بانک و شرکت های آن تاکید کرد.

انضباط، چارچوب نظارتی و حفظ حقوق و منافع گروه بانکی و مشتریان آن به عنوان اصول مهم در کار از جمله مواردی بود که مدیرعامل بانک مسکن در این مراسم بر آن تاکید کرد.

حسینی در پایان خدمت خالصانه به مردم و ساخت خانه های با کیفیت و استاندارد را افتخاری بزرگ برای دست اندرکاران و موجب خشنودی خداوند متعال دانست و برای همه همکاران در کار صادقانه و به ثمر نشستن آرزوی موفقیت کرد. اهداف

در این مراسم برخی از مدیران بانکی، سعید شیرزادی، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن و مدیران دو هلدینگ بزرگ بانک مسکن حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا