اخبار اقتصاد ایران

پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی :: ایران تحلیل

برنامه طنز «عیدی اچ دی» جدیدترین ساخته ویستامدیا در ژانر تاک شو از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.

به گزارش ایران تحلیل، ویستامدیا با رویکردی نوین در تولید محتوا و ایجاد رابط بین توزیع کنندگان محتوا و گروه های تولید محتوا، بازوی ایرانسل در تولید محصولات ویدئویی است. نمایش خانگی آورده است.

این سریال یک برنامه گفتگو محور و سرگرم کننده با ماهیت کمدی است که در ۱۰ قسمت تولید شده است که امیرحسین قیاسی در فضایی جدید و جذاب با مهمانان برنامه گفتگو می کند. مهمانان این برنامه نیز از میان چهره ها و خبرسازان برجسته هنر و فضای مجازی انتخاب شده اند تا به جذابیت بیشتر این گفت وگو شو کمک کنند.

برنامه «عیدی اچ دی» چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته از پلتفرم های فیلمو، فیلم نت و روبیکا برای علاقه مندان پخش می شود.

همچنین ایرانسل با هدف حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال و تسهیل دسترسی مشترکان خود به محتوای فرهنگی و هنری، علاوه بر سرمایه‌گذاری در روبیکا، با پلتفرم‌های تماشای خانگی فیلمو و فیلم‌نت مشارکت کرده است تا کاربران بتوانند بدون پرداخت هزینه از محتوای اشتراک لذت ببرند. برای این دو سرویس این دو پلتفرم را با قیمت کامل اینترنت تماشا کنید.

«ویستامدیا» به عنوان مجموعه تولیدی سرگرمی های دیجیتال ایرانسل به منظور ارائه محتوا و بستر صوتی و تصویری و همکاری با بسترهای داخلی تعریف شده و یکی از پروژه های موفق مورد حمایت ایرانسل محسوب می شود. این پروژه تاکنون با ۳۰ پلتفرم داخلی قرارداد بسته و به افزایش ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. ساخت چندین رئالیتی شو و داشتن استودیوی تولید محتوا و دوبله اختصاصی از دیگر فعالیت های ویستامدیا است که در راستای سند توسعه ایرانسل در زمینه تولید محتوا تعریف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا