خودرو

پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر


آنچه دیگران می خوانند:

روز یازدهم ما از روز کارگر به عنوان بهانه ای برای تأمل در افق های جدید در مورد کار و کارگران استفاده می کنیم. در سال آینده، ما مهارت های جدیدی را یاد خواهیم گرفت و برای پیشرفت شخصی و حرفه ای تلاش خواهیم کرد. ما معتقدیم که همسر و فرزندان پرسنل نیز اعضای خانواده ما هستند و به همین دلیل گروه همیشه در آنجا حضور دارد بهمن ما آن را به عنوان یک خانواده در نظر می گیریم.

ساعات زیادی از شبانه روز را با هم می گذرانیم. ما تحت تاثیر دردها و شادی های یکدیگر هستیم. غم یکی از ما غم همه ماست و موفقیت یکی از ما پیروزی همه ماست. اکنون به بهانه روز جهانی کارگر، امروز می خواهیم بهبود اخلاق حرفه ای را در محیط کار خود آغاز کنیم.

واقعیتی که این روزها تولیدات این گروه است بهمن نام مصرف کنندگان حاصل تلاش و تعهد و عنایت خانواده گروه است بهمن از نظر کار، کیفیت و رضایت مشتری. در روز جهانی کارگر، این پیروزی ها را تصدیق می کنیم و امیدواریم امسال که به عنوان سال افزایش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، مسئولیت کارکنان گروه ما باشد. بهمن خیلی سخت است. در پایان خداوند به کارگران گروه صبر بدهد بهمن و خانواده اش این روز را گرامی می داریم و برای تک تک شما عزیزان آرزوی بهترین ها را داریم.

سالم، موفق و پایدار باشید

محمد محمدی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا