اخبار بورس

پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر پایان معاملات روز دوشنبه اواسط هفته، شاخص کل با ۰.۱ درصد کاهش معادل ۲۲۹۳ واحد به رقم ۲۱۴۴۹۹۶ واحد نسبت به روزهای قبل رسید. شاخص هم وزن نیز با اندکی افت ۰.۰۲ درصدی (معادل ۱۵۳۵ واحد) به رقم ۷۶۶ هزار واحد رسید. شاخص کل معاملات فرابورس نیز با کاهش ۰.۳ درصدی در سطح ۲۶ هزار و ۵۰۹ واحد باقی ماند که نسبت به قله این شاخص ۷۹ واحد است.

پیش بینی سهام در روز سه شنبه

بورس تهران روز یکشنبه نشانه هایی از احتمال زیاد کاهش قدرت خرید در بازار در روز دوشنبه را نشان داد. با این وجود، جو فروش در بازار در روز دوشنبه قوی تر از حد انتظار بود. صرافی اواسط هفته را به گونه ای سپری کرد که ۷۰ درصد نمادها در سمت منفی دامنه نوسان قرار گرفتند و ارزش کل سفارشات فروش با ارزش کل سفارشات خرید در تابلوی نمادها تفاوت معناداری داشت.

پول واقعی تنها ۲۰ دقیقه پس از معامله سهام را ترک کرد و این افزایش منفی (با شتاب بیشتر در ساعت آخر) تا پایان بازار ادامه یافت. بنابراین به نظر می رسد تالار شیشه ای با کمی هیجان منفی در افتتاحیه بازار روز سه شنبه آغاز شود.

در بازار میان هفته ۱۷ نماد از سمت مثبت دامنه نوسان فروخته شد و از سوی دیگر خریداران ۱۳ نماد از سمت منفی بازدهی روزانه خریداری کردند. همچنین ۵۳۵ نماد در روز دوشنبه زیر قیمت بسته شدند. بنابراین به نظر می رسد پس از فاز اولیه بازار، جریانی متعادل بر فضای عمومی معاملات در تالار شیشه ای حاکم شود. کارشناسان معتقدند گزارش عملکرد پاییز شرکت ها می تواند بهانه ای برای خریداران در روز سه شنبه باشد. / اخبار تجارت

پیش بینی بازار سهام برای فردا ۲۶ اسفند دی

بازار سهام امروز ضعیف بسته شد و شاهد رنج منفی بسیاری از نمادها بودیم. آخرین قیمت معاملاتی اکثر سهام کمتر از قیمت پایانی آنها بود. دلیل این جو منفی کم شدن شور و نشاط خرید مثبت در نمادهای پرمعامله به ویژه صندوق های اهرمی بود که منجر به فروش توسط معامله گران کوتاه مدت شد. جو آنقدرها هم منفی نیست که این احساس منفی همچنان ادامه دارد و می توان فرض کرد که این فضای منفی فردا نیز تاثیر چندانی نخواهد داشت.

پیش بینی می شود بازار سهام فردا کمی منفی تا مثبت باشد و با تراز مثبت معامله شود. نمادهای کوچک و بزرگ با گزارش عملکرد پاییزی خوب ممکن است هدف خرید معامله گران برای فردا باشند و با توجه به سی ام دی داریم نزدیک میشیم از فردا تا شنبه باید حال و هوای عملکرد خوب پاییزی در بورس وجود داشته باشد. / صبح

آیا فردا بازار سهام منفی است؟

در بازار امروز تمامی صندوق های قابل معامله منفی بودند، اهرم ۳.۶ درصد کاهش یافت و بر اساس افت اهرمی می توان پیش بینی کرد که بازار فردا نیز منفی باشد.

اخباری در مورد بازار خودرو منتشر شد که منجر به تاثیر منفی بر شرکت خودروسازی شد.

برای بازار فردا انتظار یک بازار متعادل در سمت منفی را داریم. ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا