طلا و ارز

پیش‌بینی قیمت دلار 25 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






نرخ دلار در هفته نیمه تعطیل گذشته با بازدهی منفی به کار خود پایان داد. این کاهش قیمت تحت تاثیر آرامش سیاسی و مرده بازار ارز بود. بازرگانان احتمالا به حمله هفته گذشته رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق واکنش نشان خواهند داد. فروردین می دهند در بازار پشت خط، قیمت دلار افزایش یافت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در آخرین معامله نقدی روز سه شنبه ۲۱ فروردین وی به مرحله سوم کریدور ششم بازگشت. بازار ارز پس از بسته شدن سه روز پایانی هفته گذشته وضعیت خوبی نداشت و معامله گران معتقد بودند که این روند نزولی ناشی از آرامش سیاسی و کاهش تقاضا بوده است. با پایان تعطیلات عید سعید فطر و برخی تغییر سیاست ها با آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی و عدم امکان عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از اسرائیل، برخی تجار احتمال واکنش ایران به حمله اسرائیل به عید فطر را بررسی می کنند. کنسولگری ایران در دمشق. علاوه بر این، حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان نیز منجر به افزایش قیمت دلار در معاملات بدون نقد شده است.

افزایش قیمت دلار ادامه دارد

اقتصاددانان در هفته های اخیر به قیمت دلار اشاره کرده اند فروردین آنها افزایش را پیش بینی کردند. به گفته آنها پس از رشد شارپی، دلار در مسیر اصلاح قرار خواهد گرفت.

قیمت درهم در آخرین معامله هفته گذشته (سه شنبه ۲۱ فروردین) با قیمت ۱۷۷۰۰ تومان عرضه شد. تتر روند صعودی دارد و ۶۵۰۰۰ و ۱۵۰ تومان است.

قیمت پوند انگلیس ۸۰ هزار و ۸۲۰ تومان و یورو ۶۹ هزار و ۱۴۰ تومان است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا