اخبار بورس

پیشرفت قابل توجه شرکت گوهرفام در صادرات صنعت

مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گهرفام بیان کرد؛

مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گهرفام گفت: در سه سال اخیر صادرات کمی انجام داده ایم که از نظر صادرات صنعتی قابل توجه است زیرا استانداردهایی که برای صادرات محصولات باید رعایت کنیم، این روند را تعیین می کند. به نوعی دشوار است. در سه سال گذشته در سال ۱۴۰۲ رشد صادرات محسوسی را به ثبت رساندیم.

چیزی را گزارش کنید اخبار بورسداود خسروی، مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گهرفام در تشریح گزارش تولید و فروش این شرکت و مقایسه آن با سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: حجم تولید ما حدود ۶۱۴۶ تن بوده که نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی داشته است. اما از نظر فروش چون از سال گذشته ذخایری داشتیم بیش از این میزان تناژ فروش محصول را عرضه کردیم.

وی با اشاره به وجود رشد در مقایسه فروش ریالی، افزود: همانطور که از گزارش حسابرسی مشخص است، نزدیک به ۸۷۰ میلیارد تومان فروش داشته ایم که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است و مشکل تورم نیز افزایش یافته است. و اگرچه از نظر تناژ افزایش تولید را شاهد نبودیم اما توانستیم از نظر ریالی به فروش خوبی برسیم.

خسروی خاطرنشان کرد: بر اساس نمودار روند تولید در ۱۰ سال گذشته موزون بوده و در سال ۱۴۰۲ بالاتر از میانگین تولید این ۱۰ سال بودیم. در ۵ سال گذشته شاهد توسعه تنگاتنگ تناژ تولید بوده ایم و طبق برنامه ریزی های سال ۱۴۰۳ شاهد تولید و افزایش خوبی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: شایان ذکر است که در سه سال اخیر مقدار کمی صادرات داشته ایم که در بحث صادرات این صنعت قابل توجه است، زیرا استانداردهایی که برای صادرات محصولات باید رعایت کنیم این روند را تا حدودی سخت کرده است سه سال گذشته در سال ۱۴۰۲ شاهد رشد محسوس صادرات بوده ایم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا