ورزشی

کار «تن‌هاخ» زمانی تمام شد که با رونالدو درافتاد

وسلی اسنایدر، ستاره سابق فوتبال، اصرار دارد که سرمربی منچستریونایتد می داند که باید پس از یک کمپین فاجعه بار ۲۰۲۲-۲۳ برود.

وسلی اسنایدر می گوید اریک تناخ در رختکن منچستریونایتد وقتی مرتکب اشتباهی شد که کریستیانو رونالدو را به چالش کشید، احترامش را از دست داد.

رونالدو فوق ستاره پرتغالی در پاییز ۲۰۲۲ با انجام مصاحبه ای انفجاری با پیر مورگان که در آن چهره های گذشته و حال یونایتد را مورد هدف قرار داد، جنجال بزرگی به پا کرد. شیاطین سرخ احساس کردند که توسط برنده ۵ توپ طلا در گوشه و کنار قرار گرفته اند و در نهایت تصمیم گرفتند قرارداد او را فسخ کنند.

تنهاچ نقش مهمی در آن حماسه ایفا کرد زیرا رونالدو را کنار گذاشت و ارزش او برای موفقیت تیم را زیر سوال برد. سرمربی هلندی از زمانی که این بازیکن بزرگ تاریخ را به خروج از اولدترافورد رساند، برای متقاعد کردن دیگران در مورد توانایی‌های خود تلاش کرده است.

حال سوال اینجاست که آیا تن هاچ همچنان در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ سرمربی یونایتد خواهد بود؟ با اسنایدر، ستاره سابق آژاکس، رئال مادرید و اینتر صحبت کردیم. او به ورونیکا در مورد هموطن هلندی خود و اینکه پایان برای او در انگلیس از کجا شروع شد، گفت: «این چیزی است که قبلاً اتفاق افتاده است و مربوط به امروز نیست. اشتباه در رقابت با رونالدو. آنجا احترام همه را از دست داد. او فکر می کرد که نتیجه معکوس خواهد داشت، اما البته این کار را کرد. آن بچه ها در رختکن فکر کردند: “این مرد دیوانه است؟”

اسنایدر در مورد بحث اخراج سرمربی که اکنون بیش از ده هاخ افزایش یافته است، افزود: “البته او از قبل این را می داند.” او باید برود، اما خودش نباید برود. من اگر جای او بودم راحت می نشستم تا اخراجم کنند».

تن هاخ به انتظار شش ساله یونایتد برای جام کارابائو در فصل گذشته پایان داد و آنها را به فینال جام حذفی رساند. او یک بار دیگر این کار را در این فصل انجام داده است. جایی که آنها یک بار دیگر باید به مصاف منچسترسیتی بروند. این در حالی است که رونالدو اکنون با النصر در عربستان سعودی حضور دارد و با زدن ۴۲ گل در ۴۴ بازی، در ۳۹ سالگی هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خود را نشان نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا