اخبار بورس

گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲

شاخص کل بازار سهام در روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ سرانجام با کاهش ۲۱۶ واحدی در کانال ۲ میلیون و ۹۷ هزار و ۲۵۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند بهمن ماه ۱۴۰۲ را بخوانید.

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن بیشتر:

خبر مهم امروز بورس:

۱- به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی شبندر حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ متوقف می شود.
۲- رئیس سازمان توسعه تجارت با اعلام اینکه تا سه ماه آینده ۳۰ هزار دستگاه خودرو بنزینی وارد کشور می شود، گفت: بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به فروش رسیده است که به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی تحویل داده می شود. مردم در سه ماه آینده
۳- افزایش سرمایه قگلپا به میزان ۲۲۰ درصد از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
۴- کاهش عوارض صادراتی زنجیره فولاد در کمیسیون اقتصادی دولت: نرخ عوارض صادراتی کنسانتره سنگ آهن ۵ درصد، گندله ۱ درصد، آهن اسفنجی ۱۲ درصد و شمش و اسلب فولادی ۱ درصد است.
بر اساس مصوبه فعلی شورای دولت، عوارض صادراتی کنسانتره و گندله سنگ آهن ۲۰ درصد، آهن اسفنجی ۱۵ درصد و میله و اسلب فولادی ۲ درصد تعیین شده است.
۵- وزیر نفت با تاکید بر اینکه تا پایان سال جاری خبرهای خوبی در صنعت نفت خواهیم داشت، تصریح کرد: به زودی چندین پروژه نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه افتتاح و هشت قرارداد برای توسعه نفت منعقد خواهد شد. و میدان گازی به ارزش ۱۴ میلیارد دلار امضا می شود.
۶- رئیس سازمان توسعه تجارت: بیش از ۷۵۰ میلیون یورو برای خودروهای بنزینی و ۲۰۰ میلیون یورو برای خودروهای برقی اختصاص داده ایم.
۷- معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیات وزیران مبنی بر افزایش سرمایه بانک مرکزی را ابلاغ کرد که بر اساس آن سرمایه این بانک ۳۰ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال افزایش می یابد.
۸- تالار خودرو بورس کالا چهارشنبه هفته آینده (۲۵ بهمن) میزبان تحویل ۵۰ دستگاه تراکتور فاو از سیباموتور است.
۹- افزایش سرمایه ۳۰۰% بیش از سهم نقدی سهامداران و سود انباشته به تایید حسابرس رسید.
۱۰- عرضه اولیه سهام شرکت آنتی بیوتیک ایران فردا چهارشنبه به روش ترکیبی با نماد معاملاتی بیوتیک در بازار دوم فرابورس ایران انجام می شود.

صف خرید و فروش در پیش گشایش

تعداد نمادهای موجود در صف خرید: ۳۰ نماد | ارزش صف خرید: ۵۸۶.۱ میلیارد تومان

تعداد نمادهای موجود در صف فروش: ۳۲ نماد | ارزش صف های فروش: ۵۶۰.۱ میلیارد تومان

این پیام در حال تکمیل شدن است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا