بانک و بیمه

۴۵ درصد حق بیمه شخص ثالث سهم بیمه ها است

فرامز آزاد در گفت و گو با خبرنگار بازار به پایین بودن شاخص های اقتصادی استان اردبیل به عنوان استانی کم درآمد اشاره کرد و گفت: با توجه به پایین بودن شاخص های اقتصادی در بیشتر بخش ها، در حوزه بیمه با کمبودها و تاخیر مواجه هستیم که با آن مواجه هستیم. کمبودهایی که نظارت بر بهبود وضعیت را با تقویت نظام اقتصادی در تمامی شاخص ها ضروری می سازد.

رئیس شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان اردبیل تصریح کرد: با وجود اینکه از نظر ضریب نفوذ بیمه وضعیت مشابهی با میانگین کشوری داریم اما در برخی شاخص ها به ویژه در تولید حق بیمه و پرداخت به رتبه ۲۴ کشور رسیده ایم. از ادعاها

در سطح ملی با وجود تلاش های موثر همچنان با شکاف ۲۵ درصدی بیمه مسئولیت مواجه هستیم که نشان می دهد فرهنگ بیمه در کشور و استان اردبیل به معنای واقعی آن تبیین نشده است.

آزاد افزود: متاسفانه برخی از کارخانه ها و شرکت های بزرگ در تهران حق بیمه خود را پرداخت می کنند و امیدواریم با همکاری مسئولان بتوانند حق بیمه خود را در مرکز استان پرداخت کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۲ شرکت بیمه با تلاش ۲۷۷ نفر از کارکنان صنعت بیمه استان، خاطرنشان کرد: شرکت های بیمه استانی در قالب فروش ملکی، وکالت حقوقی و بیمه عمر فعالیت می کنند.

آزاد با بیان اینکه دلیل عدم استقبال مردم از بیمه آتش سوزی برخی اتفاقات و اتفاقات نامناسب است، ادامه داد: در بیمه آتش سوزی کد پستی مبنا قرار می گیرد و همین موضوع باعث کاهش تقاضای مردم برای پوشش بیمه آتش سوزی و علاوه بر آن می شود. ، که شرکت های بیمه نیز به دلیل حق بیمه کم بیمه آتش سوزی ارائه نمی دهند.

رئیس شورای هماهنگی بیمه های تجاری استان اردبیل در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: با وجود تلاش های موثر همچنان در سطح کشور با شکاف ۲۵ درصدی در بیمه مسئولیت مواجه هستیم و این نشان می دهد که فرهنگ بیمه در کشور وجود دارد. این سرزمین و ولایت هنوز مفقود است. اردبیل به معنای واقعی توضیح داده نشد.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت های رسانه ای، اطلاع رسانی و فرهنگی در این بخش بهره ببریم تا ضریب نفوذ بیمه در ابعاد مختلف به ویژه بیمه های عمر افزایش یابد.

برای کاهش آسیب دیدگان خودرو، زمینی به مساحت ۷۵۰۰ متر در اردبیل خریداری کردیم و به زودی پارکینگی برای بازرسی خسارت خودرو راه اندازی می شود تا شاهد ترافیک سنگین قبل از بیمه ایران نباشیم.

پارکینگ برای کنترل خسارت خودرو در حال راه اندازی است

آزاد گفت: برخی هنوز بر این باورند که پوشش بیمه ای کاری بیهوده است در حالی که با پوشش بیمه ای در حوزه های مختلف می توان زندگی خوش و آسوده ای داشت.

وی افزود: با توجه به افزایش ناگهانی تورم، اکثر شرکت های بیمه در بسیاری از صنایع دچار عدم تعادل و زیان شده اند که این امر به ویژه در حوزه بیمه سلامت مشهود است.

آزاد در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: به منظور کاهش آمار خسارت دیدگان خودرو، زمینی به مساحت ۷۵۰۰ متر در اردبیل خریداری کرده ایم و پارکینگی نیز برای بررسی خسارت خودرو ایجاد می شود. به زودی.» تردد قوی در مقابل بیمه ایران نمی بینیم.

مدیرکل بیمه ایران در استان اردبیل افزود: با راه اندازی سامانه سراسری ایران برای خسارات زیر ۳۰ میلیون تومان، قرار است کارشناسانی نیز برای ارزیابی خسارت در محل مورد نظر اعزام شوند.

وی تصریح کرد: هنوز نمودار مشخصی برای روابط عمومی و مراکز آموزشی و پژوهشی در شرکت های بیمه وجود ندارد و در اکثر شرکت های بیمه استان با کمبود نیروی انسانی و نمودار ناقص مواجه هستیم که از کشور انتظار می رود. «مسئولان در خصوص ساماندهی نقشه.» سازمان ها باید اقدامات لازم به ویژه تقویت روابط عمومی را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا