اخبار اقتصاد ایران

افت قیمت ۹۰۵ میلیون تومانی یک خودرو در یک ماه اخیر! :: افق میهن

قیمت خودرو امروز به دلیل دو روز تعطیلی و عدم انجام معاملات در تمامی محصولات راکد مانده و از حرکت بازمانده است. اما انتظار می رود بازار در ساعات آینده نوسان داشته باشد.

به گزارش افق میهن قیمت خودرو ۳ شهریور ۱۴۰۳ نیز همین روند را دارد و هر دو بازار داخلی و مونتاژی طی ۲۴ ساعت گذشته تا به امروز تغییری نکرده اند.
قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در هفته اول شهریور ثابت گزارش شده است.

سورن پلاس رقیب پژو پارس طی یک ماه با فراز و نشیب هایی که تجربه کرده چهار میلیون تومان ارزان شده و اکنون به قیمت ۶۹۶ میلیون تومان رسیده است.

کوییک اتوماتیک یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات دنده اتوماتیک در بازار داخلی می باشد. طی یک ماه گذشته سه میلیون تومان کاهش داشته و امروز ۵۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

اطلس یکی از محصولات سایپا است که از ابتدای معاملات امروز ۵۱۰ میلیون تومان در بازار ارزش گذاری شد.

تارا اتوماتیک V2 که با روند نزولی از کانال ۹۰۰ میلیون تومان عقب نشینی کرد و امروز در محدوده ۸۸۰ میلیون تومان معامله می شود. در حال حاضر خودروی مذکور در کارخانه تولید و عرضه نمی شود.

افت قیمت ۹۰۵ میلیون تومانی خودرو در یک ماه گذشته; سورن پلاس، کوئیک جک و لاماری، ایما چقدر خورد؟ | جدول قیمت
قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی در تمامی محصولات ساکت است.

X22 Pro Manual یکی از ارزان ترین محصولات مدیران خودرو طی یک ماه گذشته ۱۹ میلیون تومان کاهش داشته و امروز با قیمت ۹۰۷ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

جک اس ۳ به عنوان یکی از کراس اوورهای محبوب بازار شناخته می شود که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می شود که امروز در بازار با قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان معامله می شود.

هونگچی E-QM5 طی یک ماه گذشته با روند نزولی خود ۹۰۵ میلیون تومان افت کرد و هم اکنون یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

لاماری ایما در رده محصولات مونتاژی امروز در محدوده یک میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا